AnDyM90 Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Hei, jeg skal en tur til Fredrikstad på besøk og har alvorlig tannlegeskrekk. Jeg kom over https://fredrikstadtannhelse.no/ som tilbyr tannbehandling i narkose, er det noen som har erfaring med narkose og tannbehandling? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Svarer ikke det du lurer på, men av ren nysgjerrighet, hva gjør det at du har tannlegeskrekk? Jeg må innrømme at jeg har en liten brøkdel av "skrekk" i den grad når jeg er bedøvet og de roter langt nede i ei tann, så venter jeg bare på at de skal treffe en nerve, men alt er jo bedøvet så vil jo ikke kjenne noe.. Men tanken sitter dog der. ? Uansett, så tror jeg du får dekket noe av NAV om du har "alvorlig tannlegeskrekk" sånn til info. Min tannlege opplyste meg om det. Lykke til uansett ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå