ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 fine rakkertter her. noen store som smalt no fali høyt, andre gikk ikke helt rett opp . litt dårlig vær her på toten(tåke) . hvordan var været andre steder i landet? Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Her har det vert helt glimrende hele Tyristrand er helt tåkete. Godt nytt år foresten ! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Klar himmel og iskaldt i Moss i natt....og tusenvis av raketter Godt nytt år Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) overskyet og ****** her i stavanger, så ikke raketter som var mer en 1k vekke men ellers var det bra Godt nytt HW år, og takk for det gamle! Endret 31. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) fint i bærum også, masse raketter. Men nå er hendene mine så kalde at jeg nesten ikke klarer å skrive *hutre* godt nytt år Endret 31. desember 2003 av sebdude Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg så mage tusen lapper bli brent opp i himmelen på noen sekunder ja. At folk gidder, sier jeg. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Salget av rakketter skal visst nok ha gått mye ned. Men det merkes ikke sånn her. Siden 1930 har det rakketter opp i været hele tiden fram til 0100. Bruk penga på noe viktigere. Den dagen du skader deg selv så skjønner du hvor farlig dette er!! Er så ####### mye uvettig bruk av rakketter! Noe som irriterer meg grenseløst. Leverer heller penga til et gått formål framfor å bruk dem på rakketter! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Joda et flott syn serlig med alle nødrakettene som henger lenge i fallskjerm. disse blir det skutt opp masser av vert år da fiskeflåten skifter dem ut. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 overskyet og ****** her i stavanger, så ikke raketter som var mer en 1k vekke men ellers var det bra Godt nytt HW år, og takk for det gamle! Overskyet i stavanger, sikker på at du ikke så feil? Så ikke en sky på himmelen eg da vi var ute å så på rakettene (sandnes). Men det er overskyet nå ja. Men det var bra med rakketter ja. Godt nytt år ja. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 tja, ikke sånn overskya da, men jeg gikk fra lura til forus rett før nyttår, og det var relativt dårlig sikt...jeg så "ingenting" på forus da jeg var på lura (rett rundt auto2000)... (ok, kanskje forus folka er treige da? hvem vet, men jeg så iallefall lite.. ) Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ****** ta nyttårs aften i år sugde! uten kinaputter blir det aldri gøy!!!!!!! kaldt var det også. måtte til bærum:( mye bedre utsikt fra ekeberg/bekkelaget:( Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 var fint her så vidt jeg husker, kaldt som juling da men.. fallskjerm raketten er fine Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det var litt tåkete der jeg var, men ellers så var det bra... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 raketten var fine de. men ingenting slår pc. pc>raketter Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Rakett oppskytningen? Den gikk til hel*ette! Jeg og noen venner av meg skulle sende opp en slik ganske stor rakett klokka tolv, og skulle ut til noen flere venner etterpå... Jeg satte den i bakken, og sjekka at den stod godt og stødig... Ville jo ikke at den skulle falle ned vannrett eller noe slikt... Så, jeg tente på, og gikk ganske langt tilbake... Raketten tok fyr, men den ville fan meg ikke lette... Jeg og resten stod der sjokkert i mindre enn et sekund, men heldigvis klarte raketten å lette likevel... "Woohoo!" tenkte jeg, "makan til flaks"... Så, midt i lufta, mistet den retningen, og fór som et skudd ned mot bakken, i nærheten av der vi stod, vi spang for livet, og heldigvis landa raketten et godt stykke unda oss... Jeg kunne fa*n meg kjenne lufttrykket og jeg så fargene på veggen foran meg... Heldigvis gikk det bra med alle oss, men vi fikk oss en støkk. Fy sa*an , jeg var skikkelig skjelven da vi dro... Og nei, jeg hadde ikke drukket noe som helst... Jeg tror ikke at raketten satt så godt fast heller i bakken... Endret 1. januar 2004 av Pug Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er litt skummelt ja. Det skjedde noe lignede med oss, men det var en sånn bakke sak som skyter masse lys opp i lufta, plutselig kom f*en meg en av de små rakettene ut av siden. skvatt som et h**vete.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Et stort 45millimeters batteri velta rett mot oss i natt... det var skummelt Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Når rakettene ble skutt opp i går var det klar himmel og iskaldt her i Trondheim. Været var med andre ord skreddersydd for nyttårsaften. Og jeg var heldig nok til å befinne meg et sted i Trondheim hvor jeg så store deler av byen når rakettene ble skutt opp. (Fossegrenda for de lokalkjente). Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ganske fornøyd ja. Nesten perfekte rakett-forhold i Bergen, god sikt. Hadde et lite uhell med en rakett som skiftet retning av all vinden, og gikk rett i skogen. Var heldigvis snø og fuktig, og ingenting skjedde. Godt nyttår Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Så ikke så mange skyer her i sandnes jeg heller. Blåste endel da, var litt vanskeligheter med å tenne på fyrverkeriet, men ellers var det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå