9UAHR1KO Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Slik blir hverdagen med fast hjemmekontor i Telenor [Ekstra] Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Virker veldig lovende ut da. Håper flere IT-bransjer og andre bransjer hvor man kan jobbe hjemmefra går i samme baner, spesielt for de som ønsker dette. Litt hjemme, litt på kontor. Perfekt! Har din IT-jobb sendt ut en spørreundersøkelse angående hjemmekontor? Hvilken type bransje? (Min har, Telecom, ikke Telenor..) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
NERVI Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Låter lovende. Tenkerne få arbeidsro og snakkerne kan fly rundt på kafeer. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Merko skrev (På 10.6.2020 den 5.27): Virker veldig lovende ut da. Håper flere IT-bransjer og andre bransjer hvor man kan jobbe hjemmefra går i samme baner, spesielt for de som ønsker dette. Litt hjemme, litt på kontor. Perfekt! Har din IT-jobb sendt ut en spørreundersøkelse angående hjemmekontor? Hvilken type bransje? (Min har, Telecom, ikke Telenor..) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Jepp vi hadde slik undersøkelse i går. Tror vi går mot valgfritt. Fungerer iallefall fint i vår avdeling. Siste linje support av roboter/key account på teknisk nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå