Gjest c72a1...646 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Er en henger som er hensatt på min grunn. Er det noe som tilsier at hengeren er min, eller at jeg kan gi den bort etter xx varsler og tid? Anonymous poster hash: c72a1...646 Lenke til kommentar
ovstebo Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger/SMS+tjeneste Statens vegvesen tilbyr kjøretøyopplysninger via SMS. Tast inn REGNR (mellomrom) og registreringssnummeret på kjøretøyet du ønsker å få informasjon om, og send meldingen til telefonnummer 2282. Du vil etter kort tid motta informasjon om hvem som eier kjøretøyet. Prisen for tjenesten er 3 kroner per mottatt melding. Teleoperatøren kan i tillegg ta betalt for å sende deg SMS-en. Ta kontakt med din teleoperatør for mer informasjon. Endret 10. juni 2020 av ovstebo Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 ovstebo skrev (27 minutter siden): Statens vegvesen tilbyr kjøretøyopplysninger via SMS. Minner om å lese innlegg før posting Gjest c72a1...646 skrev (17 timer siden): eller at jeg kan gi den bort etter xx varsler og tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå