Undrende Ugle Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg trenger snarlig hjelp. Etter å suksessfullt ha endret DNS-pekerne på et domene – slik at "www.minnettside.domene.no" viser til en SquareSpace-side, fører denne siden IKKE til subdomenet "www.minnettside.domene.no", men i stedet til "www.domene.no" – en annen SquareSpace-side. Ingen endringer i DNS-registeret skulle føre til dette, og SquareSpace påstår hardnakket at feilen ikke ligger hos dem. Hvordan kan det ha seg at en enkelt CNAME-oppføring i DNS-registeret (for å verifisere mitt eierskap til domenet overfor SquareSpace) har ført til at siden er utilgjengelig: fordi jeg redirectes til hoveddomenet hver gang jeg prøver å få tilgang til "www.minnettside.domene.no" Beklager om jeg forklarer meg dårlig, er relativt fersk på feltet. Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 (endret) Den eneste plausible svaret jeg har er at endringen i DNS-registeret ikke har rukket å tre i kraft, slik at jeg automatisk sendes til den første aktive siden i DNS-registeret, som tilfeldigvids er hoveddomenet. Noen som har en formening om dette? Endret 9. juni 2020 av T.H.T Skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå