FB.5028381046 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Hei, Jeg skal ta opp et par realfag for å få ekstra studiepoeng til neste år. Hva vil dere si er det letteste realfaget å ta opp for å få en grei karakter? Det står antageligvis mellom Biologi 1 og Geofag 1, hva er "lettest" av disse? Hvis dere har andre forslag så hører jeg gjerne på det Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Det er nok veldig individuelt basert på kva du sjølv har interesse for. Personleg heller eg mot at geofag er eit av dei lettare realfaga å få bestått i utan særleg med arbeid. Dette fordi mykje av pensumet i geofag er ting du kan ha fanga opp frå diverse media frå før, særleg det som går på klimaendringar har du nok indirekte fått i alle fall ein grunnleggande forståing for. Lenke til kommentar
brbmay Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Teknologi og forskningslære er ganske lett. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Vil si Biologi. Endret 11. juni 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå