PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har et bilde av en skjerm. Bildet er tatt litt fra siden, så i 2d er altså den ene siden av skjermen kortere enn den som er nærmest. Inn i den skjermen skal jeg ha et screenshot. Hvordan kan jeg få den ene enden av bildet til å passe inn i skjermen? Bilde som forklarer problemstillingen Jeg vil altså få dybde inn i screenshot'et mitt. Lenke til kommentar
pumpy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Velg "Select -> All" i PS. Bruk så en av "Transform" funksjonene som ligger under "Edit" menyen. F.eks. "Perspectiv". Endret 31. desember 2003 av pumpy Lenke til kommentar
Jove Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sikkert smør på flesk, og jeg vet ikke hva alt gjør. Men lekte meg med akkurat det samme. Åpnet begge bildene. Brukte MOVE-TOOL og dro det ene til det andre. Forminsket "screenshotten" og høyreklikket på den. Så PERSPECTIVE. Da er det bare å dra i de forskjellige firkantene. (Hjørnene osv) Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Velg "Select -> All" i PS. Bruk så en av "Transform" funksjonene som ligger under "Edit" menyen. F.eks. "Perspectiv". Må man gjøre dette med hele bildet, eller kan man velge kun ett layer for å så brukeperspective? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Bare glem det. Jeg fikk det til. Ble ganske bra faktisk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er det ikke litt lettere å bruke Prt Sct neste gang, hva PT? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kan du vel sende op det bildet a Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Er det ikke litt lettere å bruke Prt Sct neste gang, hva PT? Dah! Bildet kommer når hele greien jeg holder på med er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå