Gjest 14ba1...a9d Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Skal selge leiligheten min og lurer på om jeg skal gjøre det før sommerferien eller i månedsskiftet juli/august når hovedopptaket til høyere utdanning er gjennomført. Leiligheten er 60kvm, har to soverom og ligger like ved bybanen og høyskolen på vestlandet (HVL) i Bergen. Prisantydning 3,5mill. Hva ville du ha gjort? Er veldig usikker av meg på dette. Har hørt at det er stor økning i søkertall i år så tilsier vel stor konkurranse på boligmarkedet rundt studiestart? Eller ligger leiligheten for høyt i pris for studentmarkedet? Anonymous poster hash: 14ba1...a9d Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Leiligheita er nok for dyr og for stor til at det er sannsynleg å få solgt til ein student. Lenke til kommentar
Gjest fb72e...f84 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 The Avatar skrev (23 timer siden): Leiligheita er nok for dyr og for stor til at det er sannsynleg å få solgt til ein student. Men foreldrene til en student, derimot... Anonymous poster hash: fb72e...f84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå