Raul07 Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 1 hour ago, OlaHaldor said: Kilde? Til at det skal oppdateres til dx12? Jeg skrev flere ting der så usikker hva du mener med kilde Jeg prøvde å finne den artikkel jeg leste om at spillet skal få VR støtte og dx12 støtte etter release. Men klarer ikke finne den igjen desverre. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) Må si jeg er imponert over vær-systemet og hvor realistisk det ser ut. Sett dato, tid og snødybde og vips er det vinter. Langs Trondheimsfjorden i Desember med 50cm snø ... det ser veldig riktig ut ? Eller uventet 15cm snø på Santorini nå i August Endret 24. august 2020 av Rune_says 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Endelig ble flyvning i Norge litt mer realistisk Endret 25. august 2020 av MrL 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Veldig fin! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) OlaHaldor skrev (51 minutter siden): Veldig fin! Hvor fant du den? Ligger i denne pakka https://www.msfsaddons.org/liveries/liveries-megapack-v6 Ligger også en for Norwegian på nettsiden, men den ser ikke ut til å fungere rett utfra boksen Endret 25. august 2020 av MrL 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 IT avisen har delt noen bilder fra si,mlatoren. Ser veldig bra ut. https://itavisen.no/2020/08/25/vi-klarer-ikke-se-forskjell-pa-flight-simulator-og-virkeligheten/?fbclid=IwAR1GrriBAkMaTNZMiEZBfVDXIYE4_GE8TjDXZnaFAhqatj8_Sq_Tl38lbUE Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Vi er noen på Discord hvis flere vil joine. Fløy litt med OlaHaldor her en dagen, morro å fly flere sammen https://discord.gg/TSfYgQ 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Noen har importert operaen i Bjørvika til FS nå Fortsatt en del som må til for at Oslo skal bli "virkelig", er jo også utrolig høy byggeaktivitet i området der 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Kan virkelig anbefale VFRmap Plugin! Lar deg få opp et skikkelig kart på en annen monitor eller nettbrett. Du kan også klikke et annet sted på kartet og teleportere dit (samtidig kan man velge høyde). Fikk flyet opp i drøyt 270000 fot... ? Motoren stoppet og flyet falt som en stein helt til luften ble tykk nok til å ta tak... Endret 28. august 2020 av insolvent xtra info 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Er det noen måte å få flyttet enkelte instrumenter til skjerm #2? Noen av flyene har så små instrumenter, kunne vært greit å jukse litt og få de flyttet til en annen skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Hotel Papa skrev (4 timer siden): Er det noen måte å få flyttet enkelte instrumenter til skjerm #2? Noen av flyene har så små instrumenter, kunne vært greit å jukse litt og få de flyttet til en annen skjerm. Du kan se om du finner noe som støtter SimConnect. Eller så tror jeg min bror sa noe om at du du kan dra enkelte vinduer/views (undock) til en ekstern skjerm eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Får prøve meg litt på spillet da, med OnAir programmet. ? Har egentlig flyskrekk, men håper spillet kan kurere det etterhvert. ? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Er det flere som har opplevd at spillet har blitt mer ustabilt i det siste? Det krasja innimellom før også, men hovedsakelig under lengre turer. Nå går det sjelden mer enn 5-15 minutter om jeg prøver noen av landingsutfordringene, og spillet krasjer uten unntak om jeg prøver å laste inn London. Forrige uke funka både Heathrow og Gatwick fint, men nå er det ikke mulig å starte der. Har sjekka at det ikke er noen problemer med hardware, så det er tydeligvis spillet. Merkelig ettersom det ikke har kommet noen patcher. Endret 1. september 2020 av Dellers Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Altså... Er det bare meg, eller kan man ikke restarte en etappe når man flyr 'Bush trip'? Nå starter jeg alltid mid-air. Hvorfor kan man ikke enkelt bare restarte? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Da bumpet Microsoft prisen på PC game pass fra 40 til 100 kr/mnd. Ikke aktuelt når det kun er FS2020 som interesserer. Kjøper sannsynligvis basisversjonen. Alt i alt er spillet bra, men ikke 9/10 - nærmere 7/10. Det treffer nok best på de som vil ha nøyaktig flysimulator og litt mindre på de som vil være virtuelle flyturister og se verden. AI-prosesseringen av bygninger er nok der det er tatt flest snarveier. Det har absolutt potensiale, men usikker på om det kan forsvinne i Marketplace og addons... Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Rune_says skrev (1 time siden): Det treffer nok best på de som vil ha nøyaktig flysimulator og litt mindre på de som vil være virtuelle flyturister og se verden. Om du bare vil fly å se verden så kan en vel bruke Google Earth fly simulator. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Svein M skrev (På 18.9.2020 den 18.15): Om du bare vil fly å se verden så kan en vel bruke Google Earth fly simulator. Det er fortsatt klasseforskjelli favør av FS2020 når det gjelder terreng, vær, etc. Lite realisme i Google Earth sin variant. 3/10 i karakter for dette formålet. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Sett inn CD plata ,,ERROR !! Kjøpt spillet på Komplett, krongla meg igjennom Microsoft sitt helvete av en "nettbutikk" for å få lasta det ned. Fikk ordna det og updata spillet også.. Funka greit nå I en 2-3 uker,, Så skulle jeg ha det litt gøy I kveld,,trodde jeg,, starta "spillet",, og det starter , men så kommer det.. sett inn cd plata for å "gå videre-starte gaming" ,, ( trykker ok, men umulig å komme videre til noe som helst ! ) Har jo digitalt eierskap på denne ! Prøvd alt mulig.. Niks, får ikke starta gamet, ( simulatoren da) . Jeg digger Flightsim 2020, men å laste det ned,, Microsoft sin "butikk" osv er pinadø noe av det mest infame helvete jeg har sett,,! Er det noen her som har peiling på hva jeg gjør for å få starta spillet igjen ? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Tok en ny install av Windows osv.. Kan se ut som jeg har et problem med en gammel dvd spiller som nå er kobla fra systemet. Funker fint nå, så langt. Beklager ordbruken i forige post,, Men ikke kritikken av Microsoft sin "butikk" ! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå