forum_rytter Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er det noen som har erfaring med Intel i865G "Bayfield"? Hvordan opplever du stabiliteten, hvilken CPU bruker du og hvilket minne bruker du? Jeg vurderer å bruke kortet i en maskin, og trenger innspill, har da tenkt å bruke varianten med integrert LAN (D865GBFL). Håper på innspill Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Den er nok bra den. Men du kan ikke overklokke på intels egne hovedkortene. Lenke til kommentar
forum_rytter Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Vel, overklokking er ikke tema da... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har kikket ganske godt på det selv, vurderer utgaven med gigalan til server. De testene og kommentarene jeg har lest har rost kortet opp i skyene. Intel's hovedkort har aldri vært kjent for å være de meste fancy eller mest "tunede" men heller å være en referanse, svært stabilt og med svært få issues. Trygt valg mao. Lenke til kommentar
forum_rytter Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Det er til en server jeg har tenkt meg det. pga stabilitet og greier. Er litt i tvil hvilken PC3200 ram jeg skal sette inn. Kommer til å bruke en 800MHz prosessor. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Går utifra at du mener en prosessor med 800'MHz' FSB Kortet er stabilt og solid og kommer meget godt ut i flere tester. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 800FSB er vel litt mye... FSB'en er jo 200 QDR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå