ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 så et produkt, sunbeam, er det noen mulighet for at dere kan legge ut dette på salg hos dere. har ikke funnet noe annet sted som selger denne. hadde vert fin burstagsgave til mamma(dataingenjør). Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Du kan sende dem en mail, de er veldig hjelpsomme og svarer somregel raskt Lenke til kommentar
razer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 De har vel eget supportforum her ? Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 synes egenlig set produktet der ser litt snodi ut... en USB port kan som regel gi max 500mA... og hvis den der er på 5 volt (som USB gir) og 10W (som det står på siden til sunbeam) så trekker den jo 2 amp! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Pluss at oppvarmet kaffe smaker piss! Og jeg tviler på at den klarer å varme kaffen så mye som det står Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tja, kvifor ikkje ta inn denna også? Men eg ville ikkje bytta ut vannkjølinga med varm kaffi Hadde holdt meg til lunka. http://www.webshop-innovatek.de/assets/s2d...p-innovatek.de/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva er poenget med en kaffe varmer?? Brus kjøler hadde ver MYE bedre!!! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva med både og? bruskjøler og kaffe"koker"..? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hadde vært så jævlig bra å lage vannblokker til en halvliters flaske. seff på den måten at den kan taes ut og inn. men da trengs det nok peltkjøling av annet for å kunne få det kjølig nok for at det skal virke optimalt. hadde vært konge! dere fingernemme: plis gjør dette! hadde blitt en enorm slager! *worklog* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva er poenget med en kaffe varmer?? Brus kjøler hadde ver MYE bedre!!! Den er jeg med på, mye bedre Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, kvifor ikkje ta inn denna også? Men eg ville ikkje bytta ut vannkjølinga med varm kaffi Hadde holdt meg til lunka. http://www.webshop-innovatek.de/assets/s2d...p-innovatek.de/ Kjekk den der, ville ikke kjøpt den men. Hadde ikke sagt nei til den akkurat Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dimensionx Skrevet 02/01/2004 : 23:07 hadde vært så jævlig bra å lage vannblokker til en halvliters flaske. seff på den måten at den kan taes ut og inn. men da trengs det nok peltkjøling av annet for å kunne få det kjølig nok for at det skal virke optimalt. hadde vært konge! dere fingernemme: plis gjør dette! hadde blitt en enorm slager! *worklog* Faan (sorry språkbruken moderator) du ga meg en super idè :D. hmm...*bynne på skisse nå * Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har skisse klar mangler bare et sted å uploade, send pm de som kan legge opp bildet til en side eller hva du nå må gjøre Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har fått en til å uploade! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 synes egenlig set produktet der ser litt snodi ut... en USB port kan som regel gi max 500mA... og hvis den der er på 5 volt (som USB gir) og 10W (som det står på siden til sunbeam) så trekker den jo 2 amp! 2a fra hk'et?! tror du herper noe småting da ja Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 her er bruskjølaren til NoXic^ Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 her er bruskjølaren til NoXic^ det snodige er jo at du varmer brusen istedet da... Kjøler CPU'en (og alt det andre) bedre da! Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hmm....hvor varmt pleier vanligvis vann som pleier å være i vannkjøling da sånn ca. mellom.... ? Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hmm...enda en idè, når det andre ble misslykket . Hva om du putter isbiter nedi der brusen egentli skulle stå? PS: Har enda ikke kommet på hvordan man skal fjerne det vannet som blir når isen har smeltet da men men, men, bare et forslag . Men kom med forslag dere også! Mens jeg skriver kom jeg på noe: kanskje man kan lage en slags kran slik at man bare kan tappe vannet fra tanken. btw, kanskje ikke mange her som liker vann !? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) umm...kan eg få foreslå eit kjøleskap? Evt. finn eit gammalt, lite kjøleskap og sjå om du kan få ut noken kjøleelement og komprimert det. Endret 3. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå