Thenef Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg har en logitech dual-optical mus og ei everglide giganta musematte. Saken er at everglide matta mi er litt...ugh..slitt. Så jeg tenke meg å kjøpe ei ny musematte. Så hvilken musematte er best med optiske mus, everglide eller func1080(evt, andre) Takk! h0h0 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei! Begge er jo forsovit bra da.. Liker kansje Everglide giganta best, men har nesten ikke prøvd funC matta.. Men ikke kjøp icemat den sug! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Blir EverglideGiganta fort slitt...? Lenke til kommentar
FunC Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 liker func sin matte best (skjønner kanskje det på nick ) Syns evergliden er alt fir "hard og kald" Er liksom bare en stor plast klump.. Men begge funker utmerket med optiske mus Lenke til kommentar
Thenef Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Blir EverglideGiganta fort slitt...? _________________ tja. har hatt den i over et år nå(husker ikke helt). Spiller jo tålig mye da..h3h.. men den er slitt litt i midtpartiet ja, glir lissom ikke like bra der lengre.. Lenke til kommentar
fIxx3r Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg har hatt Everglide Giganta, blue i over 1 år, den er ikke slitt i det hele tatt... Men en kompis som kjøpte den svarte utgaven ble mektig lei seg... Musa glir mye dårligere på han sin enn på min og den virker som den blir mindre slitt. Jeg er dritfornøyd med Giganta Blå... Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 hadde en gang i tida en Everglide Giganta, glimrende matte, konge gli osv :smile: :smile: Men ca etter 3mnd med intensiv gaming, var den helt slitt, bare peisa den i søppelbøtta. Nå har jeg Icemat, skal vel være uslitelit.... :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå