Kajac Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Nidar2 skrev (31 minutter siden): Hvordan skal man få tatt ut et større beløp som feks. kr. 100.000 i dag? Minibankene fikser det ikke, og DnB filialen har ikke penger og henviser til post i butikk. Er det i det hele tatt lov å ta ut sånne beløper? Ganske sikker på at myndighetene blir varslet med kontant-uttak/innbetalinger over en viss sum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Kajac skrev (1 minutt siden): Er det i det hele tatt lov å ta ut sånne beløper? Ganske sikker på at myndighetene blir varslet med kontant-uttak/innbetalinger over en viss sum. De må gjerne varsles for min del, men hvordan få tatt de ut av banken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Man kan vel, som for større uttak av andre valutaer i kontanter, varsle banken noen dager før man trenger pengene, så skaffer de det man trenger. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Er hos bankene du tar ut større beløp. Er det veldig store beløp så må dette "Bestilles" da de ikke har dette som "hyllevare". ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Slettet-fsaSP0zV skrev (Akkurat nå): Man kan vel, som for større uttak av andre valutaer i kontanter, varsle banken noen dager før man trenger pengene, så skaffer de det man trenger. Mulig det går, men DNB sin filial her i byen er kontantløs og henviser til minibanker i gangen, alternativt post i butikk. Har ikke fått foreslått dette som en mulighet de gangene jeg har spurt. Hos konkurrerende banker to meter unna kan man fortsatt bestille penger. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Nidar2 skrev (16 minutter siden): Mulig det går, men DNB sin filial her i byen er kontantløs og henviser til minibanker i gangen, alternativt post i butikk. Har ikke fått foreslått dette som en mulighet de gangene jeg har spurt. Hos konkurrerende banker to meter unna kan man fortsatt bestille penger. Da bytter man bank Om dette faktisk er et problem man har. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren 2 Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Det er jo bare å overføre pengene fra DNB kontoen til den banken du egentlig bruker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå