Arodem Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Den nye oppussingen av Red Alert og Command & Conquer hedrer et stykke spillhistorie. ANMELDELSE: Command & Conquer Remastered Collection Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 25 år, herre jeg har blitt gammal.. Kan du fortsatt mure inn fiendene sånn at en får være i fred og bygge en massiv base? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Oj flott at det er en bra remaster. Gjør meg glad Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Kommer han enmannshæren fortsatt med gullkorn som "that was left hand" og "I got a present for ya."? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 AtterEnBruker skrev (58 minutter siden): Kommer han enmannshæren fortsatt med gullkorn som "that was left hand" og "I got a present for ya."? Absolutt! ? Ingenting skal være fjernet. Alt er beholdt og/eller pusset opp etter behov. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Sliter med vanvittig framedrops og stuttering. Når man klikker på bygge ordre eller gir tropper ordre så må man gjøre det 3-4 ganger for å være sikker på at noe skjer, fordi spillet dropper inputs konsekvent. Steam forumet overfloder av folk med samme problem, så jeg er langt fra alene om det. Spiller på en desktop pc med i7-9700k cpu og 2080 gpu. Må bare la dette spillet ligge en liten stund før jeg bikker over 2 timer på Steam og se om det blir fiksa, ellers blir det refund. Endret 5. juni 2020 av Couchfighter 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Couchfighter skrev (8 timer siden): Sliter med vanvittig framedrops og stuttering. Når man klikker på bygge ordre eller gir tropper ordre så må man gjøre det 3-4 ganger for å være sikker på at noe skjer, fordi spillet dropper inputs konsekvent. Steam forumet overfloder av folk med samme problem, så jeg er langt fra alene om det. Spiller på en desktop pc med i7-9700k cpu og 2080 gpu. Må bare la dette spillet ligge en liten stund før jeg bikker over 2 timer på Steam og se om det blir fiksa, ellers blir det refund. Særlig på første oppdraget slet jeg med dette. Men etterpå ble det mye bedre. Slitet fremdeles mrd litt framedrops innimellom, men ikke noe som ødelegger opplevelsen i stor graf. Men ja håper dette fikses fort. Synes det er rart anmeldelsen ikke nevner noe om den fantastiske musikken, alle lydsporene er remixa og fått nye versjoner samtidig som all musikken også er der i sin orginale form. I mine øyne er dette kanskje den desidert beste delen av remasteren. Det at man også kan observere og se på andre sine multiplayer kamper er et fint tilegg. Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 "Overfloder" er jaggu et sterkt uttrykk. Tråden er lang fordi det er fem-seks stykker som har problemer, og resten forsøker å hjelpe. Spillet er forsåvidt ikke W7 kompatibelt. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 1 hour ago, Groundbreaking-Maize said: "Overfloder" er jaggu et sterkt uttrykk. Tråden er lang fordi det er fem-seks stykker som har problemer, og resten forsøker å hjelpe. Spillet er forsåvidt ikke W7 kompatibelt. Windows 7 er dødt og begravet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden): "Overfloder" er jaggu et sterkt uttrykk. Tråden er lang fordi det er fem-seks stykker som har problemer, og resten forsøker å hjelpe. Spillet er forsåvidt ikke W7 kompatibelt. Støttet til Windows 7 ble avsluttet i januar så det er vel ikke overraskende i grunn ? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Har ikke noe av disse problemene jeg men jeg har spillet på Origin og ikke Steam. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Flytta Steam installasjonen min fra vanlig HD til en SSD og det hjalp betraktelig på ytelsesproblemene. Utviklerne er og klar over problemet for enkelte og jobber med litt fiksing. Bortsett fra ytselses problemene som jeg og en del andre har, så er denne utgivelsen flott, og gjør slappe remasters som Warcraft III Reforged til skamme. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Dette er jo nostalgi på sitt beste, merker det klør litt etter å handle, og ting ser jo lovende ut så langt med anmeldelser på Steam hvertfall. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Tiberian Sun savnes. Man kan vel leve i håpet om at det kommer senere. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 For min del er dette akkurat slik jeg husker det på godt og vondt... Alt ser og høres fantastisk ut, men styrkene dine er så dumme at man får fnatt. Jeg håper vi får se den samme behandlingen med Red alert 2 og Generals, det var mine favoritter i C&C universet. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 BadCat skrev (23 timer siden): Tiberian Sun savnes. Man kan vel leve i håpet om at det kommer senere. Selger dette bra øker nok sannsynligheten for at oppfølgerene til TD og RA blir remastret. Lenke til kommentar
nyansattnr5 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 On 6/6/2020 at 1:27 AM, Couchfighter said: Sliter med vanvittig framedrops og stuttering. Når man klikker på bygge ordre eller gir tropper ordre så må man gjøre det 3-4 ganger for å være sikker på at noe skjer, fordi spillet dropper inputs konsekvent. Steam forumet overfloder av folk med samme problem, så jeg er langt fra alene om det. Spiller på en desktop pc med i7-9700k cpu og 2080 gpu. Må bare la dette spillet ligge en liten stund før jeg bikker over 2 timer på Steam og se om det blir fiksa, ellers blir det refund. Gjelder dette begge titlene? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Vet ikke desverre, har ikke begynt på RA ennå. Som nevnt over har jeg mer eller mindre blitt kvitt problemet ved å flytte spillet over på en rask SSD harddisk, så hvis man har plass og anledning til det så bør spillet kjøre ganske bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Storkoser meg med det, akkurat som for så mange år siden. Red Alert er like bra som jeg husker det. Har ikke prøvd C&C enda. Var RA som frista mest. Håper på en remater av TS og RA2, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå