Anonym jomfru Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Hei! Eg prøver å finna ut korleis det er å ha ekte sex. Er det litt som å pula eit opprulla håndkle? Kva andre rekvisitter gir kjensla av vaginal penetrering? - Anonym jomfru (mann) Lenke til kommentar
RaveX Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Ingenting kan sammenlignes med en ekte vagina. 8 Lenke til kommentar
Blazy Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Nei og nei, du må finne deg en ekte jente! Det er lett: Bare vær deg selv, vær over 185 cm, tjen mer en 40k i måneden, ha perfekt ansiktsben, vær sjarmerende, ha 1000+ følgere på instagram og ha en 20cm+ penis 5 Lenke til kommentar
Gjest 636c9...ae5 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Warm apple pie... Anonymous poster hash: 636c9...ae5 Lenke til kommentar
Gjest 76da4...3b6 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Høyrehånden er best. Vagina er veldig oppskrytt. Anonymous poster hash: 76da4...3b6 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Anonym jomfru skrev (21 timer siden): Hei! Eg prøver å finna ut korleis det er å ha ekte sex. Er det litt som å pula eit opprulla håndkle? Kva andre rekvisitter gir kjensla av vaginal penetrering? - Anonym jomfru (mann) Håndkle?! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Macadamia skrev (20 timer siden): Fleshlight? Nei. Fleshlight og tilsvarende produkter er bare "different". I min ikke ubetydelige erfaring er det ingenting som kan simulere en vagina tilstrekkelig. Det greieste å bruke er tenga sleeves. De er enkle å vaske og er akkurat som alt annet; bare different fra hånda. Det nærmeste du kan komme noe som føles som en annen person (i min mening) er en fucking machine. Det fungerer rimelig greit når du blir stimulert helt uten å gjøre det selv. Sex er jo 90% psykisk tenning. Og når du vet og kjenner at du gjør hele jobben så funker det bare ikke. Med en maskin kan du iallefall lukke øynene og det er lett å fantasere at det er noen andre. Vagina og spesielt rumpehull strammer seg rundt deg mens du penetrerer og gir en helt annen følelse enn hva leketøy for menn gir (avhengig av dama, selvfølgelig - noen har svake muskler, andre har sterke fordi de leker med seg selv og da "trener" sånn som vi gjør). Jeg har iallefall ikke prøvd noe som minner og jeg tror jeg har prøvd det meste. Endret 6. juni 2020 av Corp Por 1 Lenke til kommentar
Gjest d83b9...c7d Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Antar dette er nok en trolletråd i dette forumet. Anonymous poster hash: d83b9...c7d Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Haha for en tråd, tror målet til TS er å se hva reaksjoner han kan skape og at håndkleet nok er et tilfeldig "offer" for tråden ? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Litt off topic humor med tanke på litt "trolle tema". Hitchikers guide to the galaxy : Det viktigste man har med seg er håndkle! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg