Laman Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei! Jeg har spilt half-life en liten stund nå og lurer på om det er lenge igjen til jeg har gått igjennom spillet. Nå skal jeg til å skyte opp en rakett... (dette har ingenting med nyttårsaften å gjøre) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 det er mange år siden jeg spilte hl, er dette når det er den 3 hoda tingen som du skal ta livet av Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Nei den har jeg drept.....grilla'n. Jeg skal skyte opp en STOR rakett...hvis det er til no hjelp... Lenke til kommentar
NinjaRotte Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ok gutten min det er mye raketter i HL. Nærmere 40 gjennom hele single player. Hvilken farge er det på raketten? Hvit regner jeg med? Hvis ikke du har juksa er du sannsynligvis på den første raketten. Da må du ned og skru på strømmen i alle etasjene før du kan servere BBQ. Bonustips : grillolje på nederste etasjen hvis du er kjapp! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Neineinei....jeg skal IKKE grille den 3-hoda tingen....jeg skal skyte opp en helt vanlig rakett! Ligner på en romrakett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvis det er der jeg tror det er (bygning forskanset av fire-fem marines, tripmines på trappen), så er du et godt stykke uti spillet. Uten å være helt skråsikker, sikkert rundt 75% ferdig. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Stemmer det ja. Wow......75%...nice Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 HL er jo et døds kjedelig spill da ... Hver sin smak... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nå er det ganske kjedelig, men for 5 år siden så var det noe helt annet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja, HL var jo ganske så revolusjonerende da det kom. Var HL som fikk meg interessert i FPS spill...og ja, egentlig 3D spill generelt. Holdt meg til Red Alert og den type spill før HL kom. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg begynnte å spille fps, når doom og sån kom, jeg.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hele greia med å gå igjennom Half-life er jo bare for å spille igjennom det så jeg liksom.....FORSTÅR Half-life2. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Half Life er fortsatt verdt en titt. Ett av de beste spillene gjenom tidene. Å vær så vennelig å slutt å surv på Half Life grafikken. Det er gamplay som teller. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som har prøvde SvenCoop??? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som har prøvde SvenCoop??? Jo seff.. Det roker da Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ingen som har prøvde SvenCoop??? Jo seff.. Det roker da Hva er egentlig det? hører folk sier det er kult.. BTW: HL er verdt og runde... et så fantastiskt spill! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, jeg tror ikke jeg har vært like selvtilfreds over å runde et spill noen gang som da jeg kom meg gjennom Half-Life for første gang. Opposing Force er også verdt å gå gjennom, og da også Blue Shift (selv om det ikke er på langt nær så bra, og ALT for kort). Gunman Chronicles var også helt kurrant synes jeg, men det er liksom ikke HL lenger, bare bygd på det. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 eh, tenkte å kjøpe hl: generations, men det ble bare hl... burde jeg kjøpt generations å fått opposing force og blueshift? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 eh, tenkte å kjøpe hl: generations, men det ble bare hl... burde jeg kjøpt generations å fått opposing force og blueshift? Ja, hvis du liker/likt Half-Life ville du vel garantert likt å spille gjennom Opposing Force også. Blue Shift er en annen sak, men det er helt grei underholdning for en HL-fan synes jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå