Embla1991 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Hei! Jeg prøver å finne to spill jeg spilte på dataen da jeg var barn. Jeg mener det er rundt 1995-2000. Begge er spill for barn. 1. Man er detektiv eller politi, og reiser rundt etter clues for å få tak i gjerningsmannen. Jeg mener man reiser rundt i Norge for jeg husker Norgeskartet. Etter hvert som man får hint og tips, så kan telefonen ringe og si at han er observert i Oslo, og da hvis man er rask nok så kan man reise til Oslo og fange ham. Føler man klikket seg inn via norgeskartet for å reise til steder. 2. Et spill i vinterlandskap. Mener det er plattform-spill og 3 person eller fugleperspektiv. Husker lite, men det var noe med at man klatret opp til en hule der butikken var inni hula i fjellsiden. Når man handlet der så sa de «takk skal du haaa». Noen som har spilt dette? ? Lenke til kommentar
Player Two Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Det første spillet høres ut som et Carmen Sandiego spill. Enten en norsk klone eller eventuelt "Where in Europe is Carmen Sandiego?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå