mjlove9 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Hei, jeg skal kjøpe ny laptop til studier (5årig master med masse skriving) og jeg har 4 pc'er jeg står mellom: ASUS VivoBook S403FA 14" FHD ASUS VivoBook S432FL 14" FHD HP ProBook 440 G7 14" FHD Lenovo ThinkPad E595 15.6" Full HD Hvilken ville du valgt? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde strøket HP'en av lista. Jeg har den som jobb-pc, og det tastaturet er ikke noe du vil skrive mye på. Lenovo ThinkPad pleier å ha gode tastatur. Jeg hadde sett etter tester av den. Lenke til kommentar
mjlove9 Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 :utakt skrev (1 time siden): Jeg hadde strøket HP'en av lista. Jeg har den som jobb-pc, og det tastaturet er ikke noe du vil skrive mye på. Lenovo ThinkPad pleier å ha gode tastatur. Jeg hadde sett etter tester av den. Noe spessielt som gjør den vond å skrive på? har en gammel hp og den er veldig god ? har den foresten harde eller myke "musetaster" (høyre/venstre knapper)? hadde et håp om HP men ble usikker på den nå ? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 mjlove9 skrev (1 time siden): Noe spessielt som gjør den vond å skrive på? har en gammel hp og den er veldig god ? har den foresten harde eller myke "musetaster" (høyre/venstre knapper)? hadde et håp om HP men ble usikker på den nå ? Klarer ikke helt å sette ord på hva det er som er "feil", men jeg blir fort sliten av å skrive på den. Tastene har nesten ikke noe vandring. Touchpaden er fin. Fast og fint klikk. Lenke til kommentar
mjlove9 Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 :utakt skrev (21 minutter siden): Klarer ikke helt å sette ord på hva det er som er "feil", men jeg blir fort sliten av å skrive på den. Tastene har nesten ikke noe vandring. Touchpaden er fin. Fast og fint klikk. Okey takk for svar! Får revurdere denne litt :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå