Askali Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) Hei; Noen som har erfaring eller meninger om gaming PC fra Greencom.no? sønnen min skal ha seg gaming PC og har ikke budsjett på mer enn 6000,- Sidene deres ser bra ut for en mor uten peiling, men finner ingen review på de... evt andre tips til budsjett gaming? Endret 4. juni 2020 av Omnia vincit amor Fikset rar formatering. Lenke til kommentar
Janak Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Er det aktuelt å bygge selv eller vil du kjøpe en "ferdig" pc? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Tror dette er en fyr som bygger PC hjemme. Tviler på at det er noen kvalitetsproblemer, men i den prisklassen er det definitivt bedre deals å få om du kjøper brukt. Lenke til kommentar
Pluto86 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Hadde styrt langt unna Greencom, leverer defekte PCer og PCer hvor delene er vesentlig dårligere en hva du har bestilt! Bedre deals på elkjøp, power, komplett, multicom etc:) Lenke til kommentar
ultrastasjon Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Har en veldig god erfaring hos Greencom. Var tidlig ute og fikk kjøpt en PC med RTX 3070. Da hadde jeg søkt veldig mye rundt på nettet etter hvor jeg fikk mest for pengene, og da var det altså Greencom som sto øverst på listen her. Har tidligere bygget Pcer selv, men valgte nå å kjøpe ferdig siden jeg ville slippe å bruke så mye tid på å finne alle komponenter og sette alt sammen osv + at det ikke var så mye forskjell på alle komponentene på prisjakt og selve Pcen Hentet Pcen på lager dagen etter at jeg hadde bestilt i Oslo. Kom hjem, og da var det deilig at alt var helt klart med PCen slik at jeg bare koblet den i og lastet ned spill. Hadde vært fint om man da kunne konfigurere Windows selv, men her kan man gjøre endringene selv i etterkant uansett. Gikk igjennom alt av cable management på Pcen, og dette var overraskende bra. Likte i tillegg at man får med alle manualene og kablene som hvis man skulle bygd Pcen selv☺️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå