AimAr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg hadde GF 4 MX 460 (byttet for noen dager siden..) det funker "OK" til NFSU, jeg klarte no fint å runde det. Men det hakket litt av og til. Jeg brukte ca. 700x1000 oppløsning og medium detalier. Jeg må innrømme det gikk litt i "SLOWMOTION" Det ble heller ikke så detaljert som GF4 ti4600 som en kompis har, bla. lyset fra frontlykten vistest ikke. Og ho dama som signaliserte starten var bytta ut med 3 2 1 GO. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har 2 pc'er og den ene er det geforce mx 440 og den andre er det geforce mx 460.. det går smooth på begge maskinene... Last ned powerstrip og clock det litt da blir det sikkert mye bedre.. og legg inn de nyeste nvidia driverene! Det lagget hos meg i førsten også.. men etter jeg la inn de nye driverene og clock litt så ble det bedre... ikke clock mx 440 så mye.. det er bare kjøleriller på det! mvh: andersen Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) dette var bare tull Endret 1. januar 2004 av sjøgren Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg spiller det spillet helt glatt jeg utenom at jeg har clocka det, trur ikke det bare støtter direcx7 fordi jeg har direcx9 og det har jeg hatt lenge... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg spiller det spillet helt glatt jeg utenom at jeg har clocka det, trur ikke det bare støtter direcx7 fordi jeg har 9 og det har jeg hatt lenge... Kortet støtter MAX dx7 i hardware, men funker også fint på DX8 og 9 spill! Men GF4 mx klare bare ikke å utnytte den grafikken som dx8 og dx 9 spillene tilbyr. Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg spiller det spillet helt glatt jeg på full nesten full grafikk så trukke det bare støtter rirectx7 fordi jeg har alltid hatt directx9 !!! Lenke til kommentar
Stream Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har et nForce2 IGP hovedkort. Det skal visstnok tilsvare 440mx har jeg blitt fortalt. NFSU kjører smooth med alle detaljer i 1280*1024 (har XP2500+ cpu, ikke overklokket). Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg spiller det spillet helt glatt jeg på full nesten full grafikk så trukke det bare støtter rirectx7 fordi jeg har alltid hatt directx9 !!! Leser du ikke hva jeg skriver? Kortet støtter bare DX7 i hardware! Altså kortet klarer ikke å utnytte de grafiske fordelene som DX8 og DX 9 spill gir, men det går fint ann å spille med et kort som bare støtter DX7 i hardware på DX8 spill. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Falcon_ har rett her.. selv om kortet bare støtter dx 7,kan man spille både dx8 og dx9 spill men ytelsen blir jo mye dåligere da.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nfsu og andre spill hakker til meg Lurer på om d er skjermkortet mitt som kan være svakheten?? Noen som har dette skjermkortet og til og med lignende opssett? Håper på hjelp og btw: GODT NYTTÅR Har samme skjermkort og det hakker som f*** Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det skjermkortet der kan jeg garantere ikke kan spille NFSU med bra grafikk, det funket ikke engang ordentlig på spill som var nye for over ett år siden. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) du kan jo prøve og sette oppløsingen på 800x600 i spillet og medium detalj. vet ikke hvilken driver som er best til ge-force mx-kortene.. da jeg hadde ti-4200 brukte jeg 44.03.. http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03 men er sikker bedre drivere nå.. http://www.futuremark.com/community/drivers/ der finner du de siste drivere til kortet ditt.. Endret 2. januar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 å bruke 800x600 i medium detalj kan vel ikke akkurat kalles en god spill opplevelse, rent visuelt sett! Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ahhhh! NFS U lagger ingenting på mitt Radeon 9600 PRO fireblade (klarte ikke og dy meg ) Broderen har 440mx... Det lagger... 2k uansett... selv om alt er satt på minimum. Så har han jo 1ghz og 256 ram da.. men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå