Gå til innhold

GeForce Mx 440

Tbau5

Anbefalte innlegg

Jeg hadde GF 4 MX 460 (byttet for noen dager siden..) det funker "OK" til NFSU, jeg klarte no fint å runde det. Men det hakket litt av og til. Jeg brukte ca. 700x1000 oppløsning og medium detalier. Jeg må innrømme det gikk litt i "SLOWMOTION"

Det ble heller ikke så detaljert som GF4 ti4600 som en kompis har, bla. lyset fra frontlykten vistest ikke. Og ho dama som signaliserte starten var bytta ut med 3 2 1 GO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 2 pc'er og den ene er det geforce mx 440 og den andre er det geforce mx 460.. det går smooth på begge maskinene...

Last ned powerstrip og clock det litt ;) da blir det sikkert mye bedre.. og legg inn de nyeste nvidia driverene! :D

Det lagget hos meg i førsten også.. men etter jeg la inn de nye driverene og clock litt så ble det bedre... ikke clock mx 440 så mye.. det er bare kjøleriller på det!

mvh: andersen

Lenke til kommentar
Jeg spiller det spillet helt glatt jeg utenom at jeg har clocka det, trur ikke det bare støtter direcx7 fordi jeg har 9 og det har jeg hatt lenge...

Kortet støtter MAX dx7 i hardware, men funker også fint på DX8 og 9 spill!

Men GF4 mx klare bare ikke å utnytte den grafikken som dx8 og dx 9 spillene tilbyr.

Lenke til kommentar
jeg spiller det spillet helt glatt jeg på full nesten full grafikk så trukke det bare støtter rirectx7 fordi jeg har alltid hatt directx9 !!!

Leser du ikke hva jeg skriver?

Kortet støtter bare DX7 i hardware! Altså kortet klarer ikke å utnytte de grafiske fordelene som DX8 og DX 9 spill gir, men det går fint ann å spille med et kort som bare støtter DX7 i hardware på DX8 spill.

Lenke til kommentar
Nfsu og andre spill hakker til meg :dontgetit: Lurer på om d er skjermkortet mitt som kan være svakheten?? Noen som har dette skjermkortet og til og med lignende opssett? Håper på hjelp og btw: GODT NYTTÅR

Har samme skjermkort og det hakker som f***

Lenke til kommentar

du kan jo prøve og sette oppløsingen på 800x600 i spillet og medium detalj.

vet ikke hvilken driver som er best til ge-force mx-kortene..

da jeg hadde ti-4200 brukte jeg 44.03..

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03

men er sikker bedre drivere nå..

http://www.futuremark.com/community/drivers/

der finner du de siste drivere til kortet ditt..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...