Gå til innhold

GeForce Mx 440

Tbau5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører NFSU glatt med nesten alle grafikk-innstillingene på fullt med mitt oppsett jeg (se sign.)...Skal nok ikke mye forandring til før du også får kjørt det glatt:) Prøv med litt overklokking ;) Jeg har klokka litt og da går det enda bedre:)

Hovedproblemet er nok at du har dårlig DirectX støtte ja, og forholdsvis svakt kort (sier ikke at jeg IKKE har det, men mitt støtter vel DX 8.1 eller 8.0 tror jeg)

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar

Jeg hadde det skjermkortet, med 128 mb ram. Kjørte med 2.0 GHZ, 1024 mb Ram.

På grafikk 1024x768, og med medium på grafikk så fungerte det IKKE tilfredstillende på noen spill, dette var for 8-9 månder siden, så jeg byttet til Sapphire 9800 pro, og det var som å spille i en helt annen verden, Generals gikk fra å være utrolig tregt, til å bli kjapt på 1280x1024, med full grafikk.

Det ER grafikk kortet ditt som gjør dette, det garanterer jeg 100000000%, Selv om det heter GeForce 4, MX serien er busjett serien til Nvidia, og er basert på GF2 som det ble nevnt.

Spar litt penger, og kjøp er Radeon 9600 XT til litt under 2000,-, så vil spillinga de bli mye bedre, anbefalte dette til en jeg kjenner, som hadde GF 3, og han ble utrolig fornøyd etter kjøpet.

Lenke til kommentar
Kjører på noe av d samme som deg.. Men d hakker nestn uansett hvor lavt jeg tar d :cry:

Har du prøvd å skifte drivere?Om du har gjort det har du slettet de gamle helt?Gjor det med drivercleaner,slette de gamle først,restart og kjør drivercleaner for å slette de gamle helt.Så innstaller de nye.

Driver Cleaner

*Min første post i 2004 :thumbup: *

Har lastet ned Dc nå, men hva er nic - card?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...