esc-cos Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 jeg har en pc som er litt rar. pluttelig låser den på en måte.hvis jeg for eks ser en video jeg har lagret på minne.eller driver på nett. så låser den seg.får da ikke brukt den. win låser seg.blant annet musen. men noen sekunder senere blir den bra igjen. har hatt mange pc. men aldrig opplevd dette. har noen av dere eksperter vært borti lignende??? takker har win 10 home Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 esc-cos skrev (5 minutter siden): jeg har en pc som er litt rar. pluttelig låser den på en måte.hvis jeg for eks ser en video jeg har lagret på minne.eller driver på nett. så låser den seg.får da ikke brukt den. win låser seg.blant annet musen. Får du brukt tastaturet? i så fall mistenker jeg musedriveren er problemet. Ellers kan det være overopheting av cpu\gpu. hvis maskinen fryser helt eller skjermkort problemer? Lenke til kommentar
esc-cos Skrevet 5. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2020 LMH1 skrev (17 timer siden): ting til. når den fryser så en slags ulyd.volumet blir noe høyere .at det lyden hakker på en måte.og da har hører jeg den hakke helt til den er ferdig. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Hva slags pc er det? Hviket operativsystem? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Hvordan PC er dette? Spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå