mars001 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er så dritt lei av å være syk, er så vidt jeg orker å sitte oppreist og det er nyttårsaften Gjør t.o.m vondt når jeg pisser! uff, nå er jeg langt nede... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg var syk nyttårsaften 99/00 det var dritt, det var såvitt jeg orket å hvere våken kloka 12, så jeg vet hvordan du har det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ikke bli frustrert, det hjelper ikke en døyt. Mental helse/psyke og fysisk helse går hånd i hånd, er du sinna eller trist går det utover fysisk helse. Det hjelper å være positiv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Da jeg var ti år gammel hadde jeg sittet i flere måneder å sydd på en fotballspiller jeg hadde som prosjekt på skolen. Når nyttårsaften kom var jeg så stiv i nakken at jeg ikke kunne titte opp på en eneste rakett. Det var litt kjipt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Reiste fra USA hittil og er drit døgnsyk... Har smerter i ryggen, skuldrene, og nakken fra å ha sittet på 3 forskjellige flyturer og ventet en haug med timer på flyplasser... Økonomiklasse flyseter er ikke beregnet på folk over 180cm... Fikk jo nærmest blodklotter i beina samt storartete kramper i knærne! Neste gang tror jeg at jeg må reise 1. class! Må nok sitte igjen på denne nyttårsaften... kjipt. Endret 31. desember 2003 av medlem-23990 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Uff..hater å sitte på trange flyseter over lengre tid...finnes ikke noe verre. De kan jo ikke ha tenkt på at folk kan bli over 180... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Seixon, economy plus har vi begynt å fly når hele familien skal på tur. Det kan du vurdere neste gang! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vel må nesten kommentere trådstarter her istedenfor å komme med en akutt Frust... Jeg hadde morsomme jule/nyttårsfeiringer før... Jul/nyttår 1997: Vannkoppene hele f0ckings tiden (i en alder av 15 år) Jul/nyttår 1998: Influensa Nyttår 1999: 40 i feber jul 2001: influensa Så, consider yourself lucky viss det ikke skjer så altfor ofte da! JO FRUST! 9. Januar er ALTFOR lenge til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå