akelbo Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 – Kerbal Space Program 2-studioet lagt ned etter at Take-Two kuppet utviklingen Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Hmm.. Rot under utviklingen lover ikke bra. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Husker jeg rett hadde de vel en ganske turbulent utvikling av det originale spillet også? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Ganske råtten oppførsel av Take-Two hvis dette stemmer. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Jup, men det fordi de var en indi avdeling av et markedsførings firma og KSP ble en suksess men et temmelig bugget spill. Dette her virker mer som krangel om penger og muligens retning. KSP 2 burte være et temmelig enkelt spill å lage, multiplayer og time warp er det jeg ser som vanskelig. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Om de klarer og slå KSP originalen selv med alle bugs tror jeg de fleste hopper på KSP2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå