Raggi Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 viste ikke helt hvor jeg sku spør, men men! hvor finenr jeg det? tenkte jeg sku se taxi 3 og er ikke så go i fransk.. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 http://www.divxsubs.com/tools.php# Lenke til kommentar
Mawk Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 http://www.divxsubtitles.net/index.php Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Her finner du det du trenger av software til divx-filmer. noen bra subtitles sider, itillegg til de som er nevnt: eXTratitles Subtitles.cz Divxstation Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Må bare anbefale BSplayer! Genialt og enkelt, Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er det Vob-Sub sin skyld at det kommer Property by Universal på toppen av skjermen når jeg ser film? (under teksten kommer det også "If you have rented or bought this movie call......." Det er vanskelig å se den hvite teksten med den hvite beskjeden bak. Hvilket er det beste som støtter .sub og .srt? Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er det Vob-Sub sin skyld at det kommer Property by Universal på toppen av skjermen når jeg ser film? (under teksten kommer det også "If you have rented or bought this movie call......." Det er vanskelig å se den hvite teksten med den hvite beskjeden bak. Hvilket er det beste som støtter .sub og .srt? Det er filmen du har lastet ned. Så å si alle DVD-Screenere har slik beskjed. Det beste programmet som støtter sub og srt er allerede nevnt. BSPlayer Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Divx subtitle displayer er bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå