MagE Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hei, har en hd motor på 5400rpm som jeg tenkte jeg skulle sette på en stor vifte (240mm ++) men vet noen om en plass der dei selger noe slikt?? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 har de ikek så store på elfa? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) dei har saa store, men dei koster ca 1000kr stykk og har motor Endret 1. januar 2004 av MagE Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvis du vil ha den hd motoren til å gå rundt uten resten av hd'en trenger du å lage egen drivelektronikk... da er det mye lettere å kjøpe den ferdige vifta. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 lol, tror ikke han mente at han skulle bruke hd'en bare motoren fra en gammel hd til å lage vifte her jeg forstått riktig? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 lol, tror ikke han mente at han skulle bruke hd'en bare motoren fra en gammel hd til å lage vifte her jeg forstått riktig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Trur ikkje du får kjøpt ferdige vifter uten motor, så /me tipper du må gjøre som eg skreiv over - lage sjøl Kan bli en fin Worklog det Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 sikker på at motoren greier å drive en såpass stor vifte rundt da? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kjøp en propell!!! det hadde vært kult Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg er ikke sikker, men på en HD motor er det ikke så enkelt som å koble på pluss og minus, det er vel noe elektronikk.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 har kretskortet (er det det det hetter?) uten alt det andre så motoren surrer og går (har prøvd) så setter jeg berre på en standar molex kontakt og det virker (så slipper du alle "bagdadløsningene"*) *pappa sa en gang at noen selmekka kabler og ting såg ut som bagdad og siden har jeg alltid kalt "halvirkede ting" bagdad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå