akelbo Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Gratis i 24 timer, Epic-eksklusivt i et år. Nytt Total War-spill lanseres gratis via Epic Games Store i sommer Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Nuvel.. Tar ett års tid før CA spill har blitt kvitt de verste bugsa uansett. CA er jo snart like ille som Bethesda til å slippe spillene uten finpuss. 2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Da venter jeg til år 2021 uten problemer. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Hadde vært fint om Creative Assembly kunne leve litt mer opp til navnet sitt i stedet for å bare reskinne Rome: Total War tre ganger i året. 1 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tommel opp. Epic er jo uansett bedre å bruke en steam, da steam i mine øyne er et sabla rot. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Kan være helt ok, Thrones of britannia hadde noen kule konsepter, men som alle total war spill var det dårig implimert. Og man måtte bruke en mod for å fjerne leather fetish rustingene spillet hadde. Tror ikke jeg vil kjøpe dette, Bronsealder hellas er ikke min greie, og de skal sikkert ta "ideene" fra Three kingdoms og gjøre det semi fantasi eller full fantasi spill. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Epic store <3 Beste som har skjedd på PC fronten på veldig lenge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå