patonnnn Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 God dag, Har skiftet registerreim på min corolla 94 diesel. Nå rykker den under kjøring 0-60 km ca. Fra 60 og opp er det ubetydelig. Det kommer og går som småe rykk i hele bilen under akselerasjon og jevn fart. Har dobbeltsjekket reima, og den sitter som den skal. Noen som har en formening om hva det kan være? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Jeg har ikke særlig greie på dette, men er du sikker på at både kamaksel og innspørytning kommer på rett tidspunkt, (altså at registerreima er rett montert) Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Svein M skrev (26 minutter siden): Jeg har ikke særlig greie på dette, men er du sikker på at både kamaksel og innspørytning kommer på rett tidspunkt, (altså at registerreima er rett montert) Begge er dobbeltsjekket og merkene var på rett plass. Det siste hjulet jeg kan sjekke en gang til er veivakselen? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Ja veivakselen må også stå rett i forhold til de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå