Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Angst og klær?

Gjest eac6d...c33

Anbefalte innlegg

Gjest eac6d...c33

Hei

Viste ikke helt hva jeg skulle sette som tittel på tråden eller om dette er i riktig kategori.

Jeg har hele livet levd med ekstrem angst, men klær får meg til å føle meg bedre og tørre å gå ut, alle liker kanskje å gjemme seg i store hettegensere noen ganger men det blir veldig varmt nå på sommer tid, vinterstid kan man jo gjemme seg i store jakker, gensere og lignende.

Jeg kler meg normalt ellers men jeg liker å ha en sekk på ryggen da sommer'n kommer, aner ikke hvorfor men det får meg til å føle meg bedre og gjør det lettere å møte folk ute, samt gjøre hverdagslige ting.

Det jeg lurer på er det andre som har angst og trenger slike spesifikke ting som gjør dem mer komfortabel da de går ut? Det er ikke slik at jeg er besatt av å måtte ha sekken men det letter en byrde ang. det å gå ut, lurer bare på om jeg er alene om dette eller om det er flere der ute :)

Anonymous poster hash: eac6d...c33

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er selvfølgelig ikke alene om dette. Jeg har også angst for å bruke de klærne jeg vil ute uten å bli stirret på. Jeg synes det er vannskelig å gi slipp på den store hettegenserne og begynne å kle meg som jeg vil. Men jeg lover at vi kan gjøre dette sammen. Vi kan gi slipp på angsten. Dette klarer vi sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...