bokperm Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Et "enkelt" spørsmål: Hvordan låser jeg opp multiplieren på en XP2400? Har sett litt rundt om kring, men har ikke funnet noen spesiell informasjon om hvordan. regner med at det er noe lodding involvert? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 nForce 2 hovedkortene låser opp multiplieren. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) http://www.vr-zone.com/guides/AMD/AthlonXPUnlock/ http://www.viperlair.com/articles/howto/cpu/unlock/ http://google.com er en fin bil ? Endret 31. desember 2003 av ronnyaa Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hvordan skal man gjøre det med p4 da ? Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 nForce 2 hovedkortene låser opp multiplieren. Har selv et MSI nForce2 HK, og den låser IKKE opp multiplieren. Takk for linker! Nå må jeg bare få tak i litt sånn gugge... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hvordan skal man gjøre det med p4 da ? Går ikke ann å låse opp MP på P4 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 prøvd? sikkert noe man kan gjøre dra ut et par pins fra socketen eller no Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nForce 2 hovedkortene låser opp multiplieren. Feil . Jeg låste opp min xp2600+ i går, men programmet støtter ikke nForce 2 chipset så jeg kan ikke stille på mp likevel. guide to unlock Athlon Xp's Her er en guide for å låse opp multiplieren. Jeg gjorde det med kniv og blyant og etter et par forsøk funket det. I Wcpuid står det ''Mobile Athlon Xp'' og på de mobile prosessorene kan du stille mp. Du bruker programmet Cpu msr til å endre Multiplier og V-core. Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 nForce 2 hovedkortene låser opp multiplieren. Feil . Jeg låste opp min xp2600+ i går, men programmet støtter ikke nForce 2 chipset så jeg kan ikke stille på mp likevel. guide to unlock Athlon Xp's Her er en guide for å låse opp multiplieren. Jeg gjorde det med kniv og blyant og etter et par forsøk funket det. I Wcpuid står det ''Mobile Athlon Xp'' og på de mobile prosessorene kan du stille mp. Du bruker programmet Cpu msr til å endre Multiplier og V-core. Kniv og blyant? Kunne jeg fått en link til den guiden du brukte til det? Høres betydlig mer intressant ut enn å smøre sånn ledende gugge utover CPU. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 for å unlocke mpen på de siste amd XP'ne så skal det v ære no lakk og lim opplegg Lenke til kommentar
veloek Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis dere gidder å lese AMD-Workarounds, som ligger under prosessor på overklokking.no, står alt der om hvordan man låser opp en 2400+. Der er veldig lett og innebærer ikke lodding og sånt. Jeg låste opp min 2400+, og nå kjører jeg 200 * 11.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå