Macari Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Hei jeg lurer på evt å handle en maserati ghibli 2014 4x4. Hvordan fungerer den på vinteren her langt nord, og kan jeg regne med mye feil med den? Ingen verksteder her oppe som kan bilen noe spesielt godt heller. Skal/ skal ikke...... Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Maserati er kjent for mye og dyre feil. Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Takk for svar. Tenkte meg noe sånt. Da blir det vel en jaguar xj istedenfor Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Fleskefjeset skrev (12 minutter siden): Maserati er kjent for mye og dyre feil. Det var det jeg tenkte. Jaguar xj istedenfor da? Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Pest eller kolera altså? Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Fleskefjeset skrev (41 minutter siden): Pest eller kolera altså? Vel. Jagge har hvertfall verksted her oppe Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Hva skal man da kjøpe av godbil? Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Macari skrev (3 minutter siden): Hva skal man da kjøpe av godbil? Ikke bmw merze eller auda Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Macari skrev (9 minutter siden): Vel. Jagge har hvertfall verksted her oppe Hva skal man da kjøpe. Ikke bmw, merce eller auda Lenke til kommentar
Macari Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Macari skrev (24 minutter siden): Vel. Jagge har hvertfall verksted her oppe Fleskefjeset skrev (1 time siden): Pest eller kolera altså? Hva da lissom? Av godbil? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Artig. En tråd med 10 innlegg totalt og så står trådstarter alene for 8 av de. Hvis driftsbudsjett og sånt ikke er nøye er jo en Jaguar XJ(R) et godt valg, skal du ha noe som faktisk funker i lengden er nok tyskerne veien å gå. Etter mitt syn er en bil med stjerne i grillen riktig vei, da type E, S eller GT 4 door.. Mulig jeg er litt farget av erfaring men jeg har selv handlet bil med 4wd og mye motor, en bil i det øvre prissegmentet kan man vel si. Jeg gikk for Mercedes E63S og kunne ikke vært mer happy. Det er viktig å huske uansett hvilken bil du velger at en bil som var svindyr som ny fortsatt må betraktes som svindyr å ha rett og slett fordi den vil være i samme segment hele levetiden. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Maserati er jo en kulere bil da. Sikkert ikke mange som har det oppe i Troms siden de ikke har verksted for det. Eksklusivt Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Hva med en 911 med firehjulstrekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå