Gå til innhold

Hvorfor er experian så fucka?

Gjest db320...e38

Anbefalte innlegg

Gjest db320...e38

Experian har brukt hele helgen på å fjerne en betalingsanmerkning som bisnode fjernet på torsdag. Jeg sjekket i natt og da var det endelig borte hos experian også, alle saker lukket. I morrest skulle jeg prøve å refinansiere, naturligvis fikk jeg en del gjenpartsbrev fra experian... Men der har de sendt ut gammel info på gjenpartsbrevet. Så det man sjekker selv stemmer ikke engang overens med gjenpartsbrevene de sender. Så fra namsmannen slettet saken, så har det gått fra torsdag til tirsdag og enda er ikke alt oppdatert. Hvem er det som står bak løsningen? Her bør man advare alle som bruker experian om at de sitter på jævlig ræva løsning!

Nå fikk 20 banker beskjed om at jeg har en anmerkning av type "intet til utlegg", men dette er jo borte fra min oversikt. De bankene samarbeider så jævlig hardt. Da gikk den refinansieringa til helvete lol. Fuck Experian, de får ikke lagre en dritt om meg mer.

Anonymous poster hash: db320...e38

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Systemet fungerer akkurat slik som det er tiltenkt.

Er man desperat nok klarer noen å refinansiere før en anmerkning er registrert, og motsatt...

Du kan jo be bankene sjekke om en stund, når den ikke dukker opp i bankens register?

Intet til utlegg viser bare at du ikke har noe av verdi som kreditor kunne ta pant i.

Lenke til kommentar
On 6/2/2020 at 11:41 AM, Guest db320...e38 said:

Experian har brukt hele helgen på å fjerne en betalingsanmerkning som bisnode fjernet på torsdag. Jeg sjekket i natt og da var det endelig borte hos experian også, alle saker lukket. I morrest skulle jeg prøve å refinansiere, naturligvis fikk jeg en del gjenpartsbrev fra experian... Men der har de sendt ut gammel info på gjenpartsbrevet. Så det man sjekker selv stemmer ikke engang overens med gjenpartsbrevene de sender. Så fra namsmannen slettet saken, så har det gått fra torsdag til tirsdag og enda er ikke alt oppdatert. Hvem er det som står bak løsningen? Her bør man advare alle som bruker experian om at de sitter på jævlig ræva løsning!

Nå fikk 20 banker beskjed om at jeg har en anmerkning av type "intet til utlegg", men dette er jo borte fra min oversikt. De bankene samarbeider så jævlig hardt. Da gikk den refinansieringa til helvete lol. Fuck Experian, de får ikke lagre en dritt om meg mer.

Anonymous poster hash: db320...e38

Egentlig burde hele historikken være lagret så man ikke kan lure seg unna tidligere synder.  Er bare å gjøre opp for seg til tiden så får man aldri slike problemer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...