Redaksjonen. Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Det gamle DC-6-flyet har fått Braathens-farger og er på vei til Sola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Imponerende at man klarer å fly til sola med et så gammelt fly! Lenke til kommentar
Penny Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Ser ut som de tok en sving mot Flesland isteden? Problemer og skal ned på nærmeste flyplass? Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Litt forvirret. Bildet viser avgang fra CYZF - Yellowknife, som ligger i Northwest Territories i Canada (alle ICAO med CYxx er kanadiske) mens artikkelen sier Fairbanks, Alaska. Fairbanks ICAO er PAFA. Uansett, kjekt at det kommer til ENZV 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Flyet var stasjonert i Fairbanks, Alaska, men de stoppet i Yellowknife for å fylle drivstoff og lufte hunder. Deretter straka vegen til Norge Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Flyet landet på Sola ca 1534! I et vilt forsøk på å få med meg siste nytt om flyet, slo jeg opp på Flightradar24 og Stavanger og første fly ved Sola og som jeg klikket på var DC-6'en som gikk rett fra nord mot flyplassen, over rullebanen og ned mot Jæren hvor de snudde 180 grader og landet fra sør mot nord. Siste æresrunde som et flydyktig fly? Håper ikke det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Var en fin flyover de hadde ? nå må det bare skrapes sammen penger til et nybygg det kan stå i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå