bshagen Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Heisann! Er litt sugen på et boblebad, men et skikkelig et koster jo 50k pluss, samt jeg måtte hatt kranbil for å få det opp. Kom over oppblåsbare fra mspa og Lay-Z-spa, men det virker jo nesten for godt til å være sant? Hvilke erfaringer har folk her inne med slike modeller? Er dere fornøyd? Takker for innspill Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Min nevø og dama vant et Lay-Z-Spa i 2018 og det er fremdeles fornøyd etter hva jeg har fått med meg. Litt usikker på hvilken variant de har . 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 Takker for erfaringen. Vurderer også Lay-Z-spa, nærmere bestemt «Milan», da den har Wifi-styring og frostsikring Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Kan sikkert gjøre gode deals på Lay-Z-Spa .Ser tilbud på nettet hvor enkelte er nedsatt 20- 30% (ish). Kanskje utgående modeller... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 Har du prøvd er bad i en sånn en før? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Bare passe på at vannet har en plass å dra om det begynner å lekke Altså sluk eller ut på plenen, og ikke inn i boligen 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Har du prøvd er bad i en sånn en før? Nei ikke personlig. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Husk også på at det fort kan bli mye vekt (1000-1500 kg for 5-6 pers oppblåsbart) på en relativt liten flate. Hvis din terrasse har en bærende konstruksjon under, bør du sjekke at konstruksjonen tåler vekten av et boblebad. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Vurderer å kjøpe denne og ha på balkongen ^^ hehe.https://www.jollyroom.no/fritid-hobby/vannlek/bassenger/barnebassenger/bestway-familiebasseng-stor?gclid=EAIaIQobChMI3J_0l73h6QIVRcayCh2P8gCOEAQYCyABEgLzQvD_BwE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå