Reeve Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Hei Jeg fikk skattemeldingen i mars, sammen med alle andre, og hadde noen tusenlapper til gode. Jeg er ikke næringsdrivende. Jeg kjøpte bolig i 2019, så formueverdien på boligen min var ikke forhåndsutfylt, og jeg fikk brev om at jeg måtte fylle ut denne. Dette ble glemt, så jeg fikk lagt denne inn og leverte 4. mai (altså etter fristen på 30. april). Forumeverdien på boligen min skal ikke påvirke formueskatt. Hva skjer nå? Jeg ser ingen "varselflagg" på altinn/skatteetaten sine sider, det står kun at skattemeldingen min er bekreftet sendt inn 4. mai. Kan jeg regne med at pengene kommer i løpet av sommeren, eller er det sannsynlig at det drøyer til høsten/oktober? Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 21 minutes ago, Reeve said: Hva skjer nå? Jeg ser ingen "varselflagg" på altinn/skatteetaten sine sider, det står kun at skattemeldingen min er bekreftet sendt inn 4. mai. Kan jeg regne med at pengene kommer i løpet av sommeren, eller er det sannsynlig at det drøyer til høsten/oktober? Jeg leverte selv et par dager for sent, men fikk likevel oppgjøret og pengene 2 uker etter (jeg hadde dog ingen endringer denne gangen). Har en enkelt gang vært ute for å få oppgjøret utsatt til høsten. Selv om sjansen er god for å få oppgjøret før sommer, kan du ikke regne det som sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå