Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dette er en diskusjonstråd om Icy Tower, liker dere det, hva er rekorden deres osv. Alle IcyTower spillere post her. Lenke til kommentar
falut Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hater Icy Tower! hater det over allt på jord. Blei så forbanna. persen min var på 10 eller 15k.. En kompis av meg fikk drit mye. Han blei ranka på ei sånn liste, husker ikke hvilken score han fikk. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Vet, man blir fort irritert av det... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Går det an å laste det ned eller ?? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Bare gå inn på Free Lunch Design og trykk på games. Så velger du Icy Tower 1.2. Endret 31. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Icy Tower.. min pers er på 293 etasjer opp. poengsum husker jeg ikke, var ikke nok til å komme på lista Icy Tower er vel det jeg kan kalle tidsfordriv mens man sitter å laster ned ting og tang eller sitter på ett LAN og mangler ideèr på hva man skal finne på.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Poengsum husker jeg ikke, var ikke nok til å komme på lista Hvilken liste? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fra FAQen: Question: In the readme it says I can upload my score on the internet to a global highscore list, where do I do that? Answer: Due to extensive hacking and cheating, the global highscorelist was removed. It will not come back. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ok, den er vært borte leeeeeenge. Men folkens, post scores! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jepp jeg spiller Icy Tower mest på skolen da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Men hva er toppscoren deres? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Poengsum husker jeg ikke, var ikke nok til å komme på lista Hvilken liste? den innebygde highscore lista Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Litt over 9k. Hva kan jeg si, økonomi er sinnsykt kjedelig Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 spiller det jeg å. 4k pers. har lagd charters, de og andre ligger ute på kris og min sin icy tower side vert et besøk Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, spiller Icy Tower Husker ikke rekorden Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Oj, jeg glemte å sette inn min rekord, den er 49714 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Oj, jeg glemte å sette inn min rekord, den er 49714 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hater det spillet. Spilte det en stund når jeg ikke hadde noen andre spill som var noe å skryte av. Blei til at jeg ville få bedre å bedre score. Når jeg la meg en kveld etter å ha spilt det dritt spilltet i noen timer før jeg la meg, da så jeg for meg en person som hoppa opp , og opp hele tia. Sykelig iriterende, klarte ikke få det ut av hodet heller. Det var da jeg sletta spillet. Scoren min var vel på 14k ca. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hater det spillet. Spilte det en stund når jeg ikke hadde noen andre spill som var noe å skryte av. Blei til at jeg ville få bedre å bedre score. Når jeg la meg en kveld etter å ha spilt det dritt spilltet i noen timer før jeg la meg, da så jeg for meg en person som hoppa opp , og opp hele tia. Sykelig iriterende, klarte ikke få det ut av hodet heller. Det var da jeg sletta spillet. Scoren min var vel på 14k ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå