Kultom Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt Nyttår! Og en god "dagen derpå" for alle de som måtte trenge det Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt nytt år alle brukere av vårt forum! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette var en ****** nyttårsaften, sitter hjemme med influensa og 39,4 i feber mens jeg knasker Paracet. :-| Men det blir bedre til neste år! Tror at 2004 blir et enda bedre forum-år. Godt Nytt År til alle på hw.no forumet! :-] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jepp godt nyttår folks.. sitter her å har akkurat hørt Talen til Haakon på web-tv... blir nesten litt stemning her. Ellers godt pakka inn selv om litt godt drikke innabords... damn kaldt her på Gjøvik Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Huff, skal på varetelling kl.10 i dag Ellers får dere ha et meget godt nytt år Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt nytt år til alle sammen på hw.no, både til adm, som leverer et brillijant websted, go til alle brukere som gjør hw.no en bra plass å være... PS: Jeg ble pappa kl 20.00 på nyttårsaften! Gutt på 3895g, 52 cm lang! Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 PS: Jeg ble pappa kl 20.00 på nyttårsaften! Gutt på 3895g, 52 cm lang! Gratulerer så meget Godt nyttår til alle her på HW.no forumet! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 får vel si noe jeg og da.. Godt Nyttår til alle dere som måtte befinne foran en pc i dette øyeblikk... sitter på den forbaska marine basen i bergen og sitter resepsjons vakt...uff ..UFF!!! (militæret suger forresten) ha en ellers strålende natt! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 godt nytt år alle sammen.. nå var min nyttårs feiring over, gir meg klokken halv 2 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Enda en aften med massiv forsøpling og forkastelig pengebruk over uten at jeg eller noen jeg kjenner får oppleve gleden av å anlegge seg nye øyenbryn Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt nyttåpr allwa msammen!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Ønsker alle sammen et godt nytt år, med masse nytt hardware, gadgets og alt hva man kan ønske seg! Jeg for min del skal bli pappa for første gang nå i januar!!! Med vennlig hilsen Doktoren Btw, jeg har ikke brukt en eneste krone på nyttårsraketter! Jeg åpnet en martini asti over folkemendgden og drakk denne Endret 1. januar 2004 av DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå