Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har brukt 3000kr på raketter men jeg har ikke en rakett igjen .... det var så gøy at jeg fikk ikke stoppet før alle var borte.. men onekelen min har vel kjøpt så det holder for alle... Geez, snakk om å miste kontrollen Lenke til kommentar
Noty Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 0.- i år. Har en pakke stjerneskudd igjen fra i fjord Godt Nytt oc år til dere alle Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Hva er happyspring? Happyspring er noen geniale små luftkanoner som er billige, smeller høyt og fine og se på Hmmm.. Takk. De har jeg aldri sett eller hørt om. Luftkanoner sier du, hvordan virker dem? En kule som spretter opp i luften så smeller den og da spruter det gnister og "Slør" av farger og et kraftig finale smell Skjønte du det? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 0 kroner. Er faktisk redd for fyrverkeri Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har brukt 3000kr på raketter men jeg har ikke en rakett igjen .... det var så gøy at jeg fikk ikke stoppet før alle var borte.. men onekelen min har vel kjøpt så det holder for alle... Geez, snakk om å miste kontrollen Snakker om en som liker å ha det artig med fyrverkeri "Arctic". Hadde jeg kjøpt selv fyrverkeri så hadde jeg havnet i samme fella som "tusul" Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det er det jeg kaller dyr morro! bruke 3000 på noe som er over på 2 min i en sky av røyk! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kunne ha blitt nesten en ny flat skjerm, vannkjøling eller annet HW Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tok det rolig i år med drøye 300 spenn for en pakke. Smaken er som baken... delt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har aldri brukt en krone på fyrverkeri. Verste sløseriet jeg vet Så enig så enig jeah baby, ikke denna karen heller alt gik i vei på spriten så noen andre får stå for rakettene ... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Vi brukte vel ca 600 i går, men ein som bur rett borti her brukte 40 føkkings k! Endret 1. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 De siste 3 årene har vi brukt 600-1000kr. Men i år innså jeg at det er helt meningsløs sløsing med penger, så i år ble det brukt 0,- Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ein som bur rett borti her brukte 40 føkkings k! 40 k. Det tviler jeg på,....... må ha kjøp fyrverkeri for hele gjengen og litt til.... Selv brukte jeg svimlende 0 kr Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva er happyspring? Happyspring er noen geniale små luftkanoner som er billige, smeller høyt og fine og se på Hmmm.. Takk. De har jeg aldri sett eller hørt om. Luftkanoner sier du, hvordan virker dem? En kule som spretter opp i luften så smeller den og da spruter det gnister og "Slør" av farger og et kraftig finale smell Skjønte du det? Jepp.. De hørtes kjedelige ut! Neste år skal jeg grave frem denne tråden så jeg husker hva de het, også skal jeg kjøpe noen. Gleder meg alt Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 brukte 0 kr sjølv, pappa betalte , men eg det er ein her som brukar ~hundre tusen per år trur eg det var, i år hadde han fem raketter til over 2kkr. han alleine har betre fyrverkeri kvart år enn det som var felles til år 2k Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 250,- Fikk ikke så mye for pengene i år, synes jeg. Neste år kjøper jeg massevis av Explosives-batterier til demontering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå