Judaz Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jepp, fyrverkeri er bortkastede penger. Kommer ikke til å bruke ei krone på fyrverkeri, og ville ikke hatt det om jeg så fikk det kastet etter meg, det er en prinsippsak. Skal jeg virkelig være nerdete så kobler jeg pc'n til widescreen tv'n og setter igang fireworks screensaver eller noe sånt. Og vil man se fyrverki er det jo bare å gå ut. I en by med 150,000 innbyggere tror jeg det spiller liten rolle fra eller til om jeg bruker 200 spenn på fyrverkeri. Når det er sagt håper jeg alle får et godt nytt overklokkingsår, nå skal jeg ut :-) - Judaz - Lenke til kommentar
felge Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Rundt 1500kr. Digger fyrverkeri. Godt Nyttår (om 6 timer og 9 minutter) fin at ikke du er en 0kr`s spammer da da tror jeg at vi måtte lagt ned hele forumet Lenke til kommentar
felge Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jepp, fyrverkeri er bortkastede penger. Kommer ikke til å bruke ei krone på fyrverkeri, og ville ikke hatt det om jeg så fikk det kastet etter meg, det er en prinsippsak. Skal jeg virkelig være nerdete så kobler jeg pc'n til widescreen tv'n og setter igang fireworks screensaver eller noe sånt. Og vil man se fyrverki er det jo bare å gå ut. I en by med 150,000 innbyggere tror jeg det spiller liten rolle fra eller til om jeg bruker 200 spenn på fyrverkeri. Når det er sagt håper jeg alle får et godt nytt overklokkingsår, nå skal jeg ut :-) - Judaz - du skal væll ut å bruke penger Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg holder til med 0Kr-spammen! Men får som regel fyre av nesten alt tell fattern, bor enda hjemme oxo så litt må jeg få for jeg orker det.... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Pappa har kjøpt så... *låne* det... altså 0 kr av egne penger.! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 300kr eller no... Unner meg den morroa. Jeg har alltid vært glad i store og "farlige" smell. Husker godt jeg og en kamerat satt å slo på de kruttlapprullene med 100 smell i. Vi slo til det peip så høyt at vi nesten ikke hørte hva vi sa til hverandre. Hva er happyspring? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 248 kr ble det i år. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Hva er happyspring? Happyspring er noen geniale små luftkanoner som er billige, smeller høyt og fine og se på Lenke til kommentar
razer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Synd de ikke selger M16 i sverige lenger, de var digg Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva er happyspring? Happyspring er noen geniale små luftkanoner som er billige, smeller høyt og fine og se på Hmmm.. Takk. De har jeg aldri sett eller hørt om. Luftkanoner sier du, hvordan virker dem? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fattern bruke 1500kr.. jeg brukte 300kr. Og så kommer hele slekta, så det blir masse fyrverkeri. Blir en del nødrkaketter til båter osv. også Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 små kinaputter og en softgun redder natten forresten, dette er første gang jeg skal ut å fyre opp raketter, skal man plassere dem loddrett eller vannrett.....? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 945,- Og "verste" sløsing det går jeg ikke jeg med på Alle fornøyelser kan regnes som akkurat like mye sløsing for alle de som ikke interesserer seg for de! Jeg får kick av fyrverkeri, sikkert fordi det bor litt av urmannen i meg. Er ikke sånn femi caférytter som bruker 945,- i kvartalet på utblandet kaffe. Lenke til kommentar
tusul Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har brukt 3000kr på raketter men jeg har ikke en rakett igjen .... det var så gøy at jeg fikk ikke stoppet før alle var borte.. men onekelen min har vel kjøpt så det holder for alle... Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har en nabo som bruker flere tusen hvert år, og da er det helt unødvendig å kjøpe noe selv Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 238 Kr Noen raketter og stjerne skudd til ungene. Godt Nytt år alle sammen. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har brukt 3000kr på raketter men jeg har ikke en rakett igjen .... det var så gøy at jeg fikk ikke stoppet før alle var borte.. men onekelen min har vel kjøpt så det holder for alle... da er du dum. kunne heller kjøpt en ny harddisk til meg i julegave Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 200 hylere fra europris 1stk pyropack på chash/carry 3 pakker Chilli kartong med soler thunderking 10 skikkelige hylere diverse annet sprengstoff pris 280. Billig fyrverkeri i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå