Gå til innhold

Hvor mye Penger bruker du på Fyrverkeri?


tobiass1

Anbefalte innlegg

Jepp, fyrverkeri er bortkastede penger. Kommer ikke til å bruke ei krone på fyrverkeri, og ville ikke hatt det om jeg så fikk det kastet etter meg, det er en prinsippsak. Skal jeg virkelig være nerdete så kobler jeg pc'n til widescreen tv'n og setter igang fireworks screensaver eller noe sånt. Og vil man se fyrverki er det jo bare å gå ut. I en by med 150,000 innbyggere tror jeg det spiller liten rolle fra eller til om jeg bruker 200 spenn på fyrverkeri.

 

Når det er sagt håper jeg alle får et godt nytt overklokkingsår, nå skal jeg ut :-)

 

- Judaz -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, fyrverkeri er bortkastede penger. Kommer ikke til å bruke ei krone på fyrverkeri, og ville ikke hatt det om jeg så fikk det kastet etter meg, det er en prinsippsak. Skal jeg virkelig være nerdete så kobler jeg pc'n til widescreen tv'n og setter igang fireworks screensaver eller noe sånt. Og vil man se fyrverki er det jo bare å gå ut. I en by med 150,000 innbyggere tror jeg det spiller liten rolle fra eller til om jeg bruker 200 spenn på fyrverkeri.

 

Når det er sagt håper jeg alle får et godt nytt overklokkingsår, nå skal jeg ut :-)

 

- Judaz -

du skal væll ut å bruke penger ;)

Lenke til kommentar

945,-

Og "verste" sløsing det går jeg ikke jeg med på :devil:Alle fornøyelser kan regnes som akkurat like mye sløsing for alle de som ikke interesserer seg for de!

Jeg får kick av fyrverkeri, sikkert fordi det bor litt av urmannen i meg. :thumbs: Er ikke sånn femi caférytter som bruker 945,- i kvartalet på utblandet kaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...