gorsol Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Diablo-klonen til Mojang leverer enkel underholdning ANMELDELSE: Minecraft Dungeons Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Gleder meg til dette! Artig med noe skikkelig hjernedødt! Kommer helt sikkert til å bli oppdatert med mer ting å gjøre utover også. Prisen på 180kr også helt grei Lenke til kommentar
Iki Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 (endret) Synes spillet var langt bedre enn Diablo 3. Minner mer om de eldre Diablo spillene. Liker veldig godt at man finner nytt utstyr etter at man har spilt gjennom historien. (Det er tre vanskelighetsgrader som har forskjellig utstyr, og de er igjen delt opp i 6 vanskelighetsgrader hver) Btw. Spilte gjennom en enkelt bane nå og sitter igjen med 13 nye gjenstander. Virker litt lite å bare få 3-4? Endret 29. mai 2020 av Iki Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Spilte det en times tid via GamePass og fullførte creeping woods og crypts. Holdt på å kjede meg i hjel hele veien. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 (endret) Er det meg eller virker det som det er grafisk stor forskjell på Xbox One og Xbox One X? EDIT: så en YouTube video med sammenligning, det var ganske likt men det må enten ha vært FPS'en (dobbelt av XOne) eller TVen jeg opplevde forskjell på da. Endret 30. mai 2020 av Lostfields Lenke til kommentar
Iki Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Lostfields skrev (15 timer siden): Er det meg eller virker det som det er grafisk stor forskjell på Xbox One og Xbox One X? Ifølge utviklerne skal det kjøre i 4k med bedre framerate på one X og ps4 pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå