Knut B Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 – Mindre vann i sisterna som øker bruken av avløpsåpner? Smarte bygg er fulle av dumme feil [Ekstra] Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Hvilke sensorer benytte de dersom de trådløse ikke gir varsel om lavt batterinivå? Bare de enkle saken jeg har her i huset med Verisures sytem så varsler de i god tid og er jeg for treg med å bytter så ringer til og med Verisure og tilbyr seg å bytte. Og batteriene varer i mange år. Det der hørtes helt vrøvlete ut. Lenke til kommentar
NERVI Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Det hadde vært interessant med noen erfaringer og betraktninger omkring hvor robuste og driftssikre selve SD- anleggene er. Her er det tydeligvis en rivende utvikling, og da er også levetiden for systemet (10 år?) noe som hører inn i levetidskostnaden for bygget. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Har alltid latt vannet renne når jeg pusser tenna, drar opp dassen 1 gang ekstra enn nødvendig, og bruker ekstra mye vann når jeg vasker opp. Det er bare sunt å få skylla røra litt og få lagt litt press på myndighetene til å fremskynde løsninger med rent vann i fremtiden. Det er alltid dumt å vente til siste liten med sånne livsviktige problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå