_mgr_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sist jeg formaterte windows-partisjonen (fat32) var vel i mars-april 2003. Siden jeg ikke bruker operativsystemet så mye lenger, er det ikke så mye som fuckes opp hele tiden. ext3-partisjonen (linux-partisjonen) har jeg kun formatert ved bytte av distro. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 formatering er morsom, derfor gjør jeg det hver dag Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har nettopp vært nødt til å formatere plenty av ganger de siste to ukene på grunn av et hekkan med maskinen.. Hadde plenty med trøbbel.. Endte med å formatere hele 80gig disken som står i maskinen jeg bruker til vanlig.. Takk diverse makter for server Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jiipiii har akkurat formatert Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Formaterer ca hver 2. uke. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg klarer ikke formatere..... There, I've said it... *himle med øynene over seg selv* OG MASKINA MI TRENGER DET SÅRT!! NØDHJELP!! Endret 1. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dumdadedodiddledooo... Skal vi se, det går i perioder. En gang i tiden var det en gang i måneden. Nå er det en gang i året, tror jeg har ihvertfall ikke gjort det siden april, eller var det mai? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg formaterer en gang hvert mega krÆsh! altså 3 år siden sist (jeg kan takke Win2k for det) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 et år siden nå. Gjorde det i forfjor(for å være riktig!) i romjulen. Bør kanskje gjøre det snart... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Når PC'n klikker for mye... sånn ca per halvår.. Endret 1. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Da jeg får ny hardware, dvs sist i august... (hk bytte tenkte jeg på) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Prøver å unngå å formatere ved å prøve å holde tingene ryddig og oversiktelig.. men det er litt vanskelig når man driver med alt mulig på pc'en, fra spilling til 3d animering.. Det blir masse programmer, og masse rot.. og til slutt er den eneste løsningen formatering.. Pleier å måtte gjøre dette hver 3-4 måned :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå