knutby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ?? Jeg pleier å formatere ca. 1 gang i månden bare for at det skal bli "rent" Ellers så er formatere den enkleste løsningen på alle pc-problemer Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 formaterer når jeg trenger det, blir vel ca 1-1,5år mellom hver gang Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hver gang PC'n klikker Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kommer til å bli en formasjon om ikke lenge. Da jeg skal bestille med disker snart. Skal bli godt med xp3000+ motfor xp1800+ og 440GB motfor 120Gb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hver gang PC'n klikker Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Spørs hvilken partisjon du tenker på. C: ca. en gang i året. D: har jeg aldri formatert I morgen blir det faktisk ny disk på meg. Formaterer C: på den jeg har, og setter den inn i en annen maskin. Snakk om å starte det nye året fra scratch! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har ikke formatert på...ehm...lege siden! Sikkert 1 gang på ett eller to år. Spørs om jeg trenger det. Men så spørs det også vilken partisjon det er. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hver gang PC'n klikker dvs Veldig Ofte? :!: Når PC'n klikker for mye... sånn ca per halvår.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hver gang PC'n klikker Sist gang var vel i januar (altså ca 11 mnd siden) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Er det ikke meningen at vi pc-freaks skal formatere ofte?? Synes det er gøy å formatere jeg Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Skal når jeg får ny harddisk formatere hver gang i månede, da har jeg en backup disk til å legge "freeware" og annet stuff på. Altså, formaterer når jeg får ny harddisk Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Siden dere sitter og snakke om formatering her......hva er partisjon? Betyr det at man deler harddisken i to, liksom? Og hva er fordelen med det? Beklager hvis det er litt off-topic, men det er sikkert lov her på søppeldynga Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Siden dere sitter og snakke om formatering her......hva er partisjon? Betyr det at man deler harddisken i to, liksom? Og hva er fordelen med det?Beklager hvis det er litt off-topic, men det er sikkert lov her på søppeldynga Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hver gang PC'n klikker Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Siden dere sitter og snakke om formatering her......hva er partisjon? Betyr det at man deler harddisken i to, liksom? Og hva er fordelen med det?Beklager hvis det er litt off-topic, men det er sikkert lov her på søppeldynga Da får man to harddisker, som gir dobbelt penga for ytelsen. Eller noe slikt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Bruker å formatere, når jeg har begynt å få masse piss og slikt på pcen. Når man ikke veit hva man har og slikt, når jeg merker at det er treigt. 1 gang hver 3mnd tror jeg.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg synes det er et forbanna herk å formatere. Har alt for dårlige rutiner på det. Dermed blir det mye tungvint flytting av data, og timevis med installasjoner av alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hmmz, er ca 2 år siden jeg formaterte. har oppgradert windows da men gadd ikke formatere Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Før var det nesten to ganger i måneden. Nå går jeg over i en ny era, så jeg vil si alt fra annenhver måned til hver åttende kanskje. Kommer sikkert til å formatere utpå nyåret, ettersom jeg greide å føkke et eller annet da jeg formaterte i advent. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har ikke formatert på mange år, formaterte på 90-tallet ved oppgradering mellom OS. Dette med partisjoner som stine_ spurte om gjaldt vel, om man tenker bedre ytelse, mer FAT enn NTFS. I FAT ga det målbar ytelsesforbedring å dele opp en stor harddisk i mange 2-GBs partisjoner. Jeg har aldri sett hensikten med det i NTFS. Dessuten, en "partisjon" i dag kan jo gå over mange fysiske harddisker, som også befinner seg på flere forskjellige maskiner. Da partisjonerer vi for å forenkle dette med rettighetstildelinger i NTFS, hvor det ofte kan være mest praktisk å tildele brukerne en stasjonsbokstav heller enn masse mapper. MEN det gidder jeg ikke gjøre hjemme, alt for lat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå