Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det går vist an å kaste det ned over wap, men finnes det en versjon man kan laste ned på pc'n og så overføre det til mobilen? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg finner bare via wap )= http://cmessenger.cleverlance.com/en/download.jsp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja...fant den jeg og. Men wap'en på mobilen min funker ikke.... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvordan får du brukt ptogrammet i det hele tatt da? Må vel ha wap for å koble deg opp mot serverene... Og laster du det ned til PC'en og sender det til mobilen mens wap ikke funker, da får du rett og slett ikke brukte det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det tenkte jeg ikke på....men det går jo å sende mms. Å det sendes vel over grps, sånn som Cmessenger? Når jeg prøver å gå innpå en side med mobiln så kommer det sånn 403:Forbidden error. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det tenkte jeg ikke på....men det går jo å sende mms. Å det sendes vel over grps, sånn som Cmessenger? Når jeg prøver å gå innpå en side med mobiln så kommer det sånn 403:Forbidden error. du bruker kanskje din mms tilkobling som gprs/wap tilkobling, sørg for at du ikke gjør det. det er bare å bytte et sted inne på innstillinger. husker ihvertfall at når jeg hadde på mms tilkoblingen som wap tilkobling fikk jeg 403 error Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har prøvd så å si alle mulige tilkoblinger.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Genialt.. fikk dette straks til å funke etter å ha lasted ned via GPRS/WAP på min T610 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Får da bare connecting da jeg prøver å logge meg inn, har stått en stund på det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå