Opus Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Skal ta en systemrestore på maskina til et punkt før jeg la H&D 2. Det jeg lurer på, er om det går an å beholde save filene (profilmappa), for så å bare lime den inn igjen, når jeg har lagt spillet inn på nytt? Funker det? Er det andre filer jeg må ta vare på? Er litt kjipt å måtte starte spillet fra scratch igjen. Endret 31. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Ja, det fungerer utmerket. Jeg har akkurar gjort det selv. Bare å legge filene tilbake etterpå. (Husk å ta backup da... ) I tillegg til profilmappa så må du ta backup av ei fil som heter "ServerList". Den ligger i samme katalogen. Endret 31. desember 2003 av Shotgun Lenke til kommentar
Opus Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Tenker du på profilmappa? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, hvis du åpner profilmappa, så vil du se alle lagrede filene dine. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 I'll do so... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Heng deg på tråden igjen da, hvis du ikke får det til. Jeg kan jo se hvordan det er hos meg. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Funka som ******! Det eneste som ikke går an, er å "resume game", man må velge campain etc.etc. Nå skal det sies at jeg ikke har savet i spillet etter sys. res., men savingene gikk iallefall ikke tapt. Funker sikker normalt etter en ny saving Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja, du må nok save en gang til. Fint at det fungerte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå