akelbo Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Strategispillet har fått en demo på GOG. Nå kan du prøvespille Desperados III Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Så bra takk for info. Gleder meg vilt til release Har spilt både den 1 og 2 og nå når jeg har begynt og bli voksen. Litt over 50 får jeg endelig prøvd 3 ern. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Bra, en skikkelig demo! Får se om jeg liker Desperado 3 bedre enn 1 og 2, syns ikke Western passer til stealth temaet. Commandos var kjempe bra og jeg like Shadow Tactics, blades of the Shogun, begge de passet bra til teamet. Men, nei ikke desperado så mye. Western er pang pang, hele veien. 1 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Kult! Skal bli artig å teste. Har jo kommet flere slike etter suksessen til X-com serien. Selv Halo Tactics ser jo brukbart ut selv om jeg ikke har testet det. Får håpe det kommer en Commandos utgave i oppdatert og ny versjon også :-) 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Prøvd demoen nå, virker som et sold spill. Grafisk veldig lik shadow tactics, karakterene man møter i demoen har kule skills osv. Er nok ikke noe nytt å finne sjangeren, men det trengs vel ikke, er ikke som det er enormt mange spill å velge mellom i sjangeren. 2 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Fantastisk! Har gledet meg veldig til dette spillet, har spilt 1ern og 2ern men elsket kun det første og det ser ut til at Desperados III likner på det første spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå