Radhoo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg testa med sisoft sandra. Der sto det at cpu'n var 2.25 ghz isteden for 2.16 ghz. Er det noen andre måter å teste det på?? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Min er låst og den hastigheten forandret seg ikke i sisoft sandra Så jeg vil tro du har vært heldig Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Den ble veeldig ustabil da jeg kjørte 166 x 14.5 windowsen hang seg osv osv. Det tar jeg som et tegn på at den overklokkes. Men jeg må nok dille mer på vcore, fsb og MP for å finne den ultimate konfigurasjonen. Noen som har peil på det? Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Den ble veeldig ustabil da jeg kjørte 166 x 14.5 windowsen hang seg osv osv. Det tar jeg som et tegn på at den overklokkes. Men jeg må nok dille mer på vcore, fsb og MP for å finne den ultimate konfigurasjonen. Noen som har peil på det? Hadde problemer med ustabilitet. Funka og stille opp vcore`n litt ja.. =) Kjører nå 210 x 12 Ultimate kombinasjonen? varierer vell fra system til system... Har kjent flere som har store forskjeller, merker også mye fra min 3200 msi maskin til min 3200 abit maskin =) star* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå