yuh Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ...på qxl.. prisen ble rimelig høy etterhvert, men OK fornøyd. Lurer bare hva dere synes om denne maskinen?: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10396698 Har jeg gjort et bra kjøp? Var jo rimelig mye oppgraderinger på den... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Joda, men centrino på 2,4 Ghz det har jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg kunne til nød gi 7000Kr for den! Kjøp deg heller en asus M6800N De har den inne på Quad Lenke til kommentar
yuh Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 tja, budsjettet mitt var egentlig maks 12000, så ny bærbar med de samme spesifikasjonene ville nok vært rimelig vanskelig å finne. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) vil nødig gjøre deg ennå mer skeptisk, men den skjermen (14"). kommer du til å bli skuffet over etter hvert... Tror faktisk du får en bedre laptop hos dell, for samme prisen.. Endret 31. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dette er svindel. 180GB harddisk. Det finnes ikke i bærbar format. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 tja, budsjettet mitt var egentlig maks 12000, så ny bærbar med de samme spesifikasjonene ville nok vært rimelig vanskelig å finne. Tror ikke du har gjort noe vannvittig kjempekjøp. - fant bare modellen med 2.2GHz CPU nå, men denne ligger på ca 11-12000 inkl mva ny nå så vidt jeg kan se. Så det eneste "kuppet" du har gjort sånn sett er at du har kjøpt en PC til fullpris (og kanskje litt til) men får med endel ekstrautstyr fordi den er brukt 3 mnd. (og det han lister er jo verdt noen tusenlapper) Men at du kunne gjort en bedre deal er jeg sikker på. - Man får jo 1.4GHz Centrino maskiner til under 10.000 nå (nei, denne er ikke Centrino slik han skryter av, Den er en gammel Pentium 4m) Lenke til kommentar
yuh Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Kødder dere med meg? Finnes ikke Centrino 2.4? Finnes ikke 180 gig? Hmm, dette må undersøkes grundigere... Lenke til kommentar
yuh Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis spesifikasjonene ikke stemmer med maskinen, har jeg vel fulle rettigheter til å kansellere budet? Noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kødder dere med meg? Finnes ikke Centrino 2.4? Finnes ikke 180 gig? Hmm, dette må undersøkes grundigere... Ingen som kødder her. Det finnes ikke. Den beste Lifebook C maskina får du jo til 13-14.000, NY!. Tror du er blitt grundig lurt. Lenke til kommentar
ØW Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dessuten ser det ut til at Fujitsu Simens Lifebook C er en Celeron-maskin... (Google-søk). Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 håper du ikke har betalt for "vidunderet" ennå..!? Lenke til kommentar
yuh Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 nei, jeg vant auskjonen for 1 time siden. Hvis det dere sier stemmer, har jeg ingen intensjoner om å betale heller. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kødder dere med meg? Finnes ikke Centrino 2.4? Finnes ikke 180 gig? Hmm, dette må undersøkes grundigere... Vi kødder ikke...! I beste fall har du kjøpt en bærbar med oppgradert intern harddisk og en ekstern hd på 100GB... merk, i BESTE fall... Interne harddisker for bærbare tilgjengelige fra Komplett Prosessoren heter strengt tatt ikke Centrino (den dere tenker på som brukes i Centrino-betegnelsens sammenheng heter Pentium-M). Tatt fra Intels oversikt for prosessoren for bærbare The Intel® Pentium® M processor is a key component of Intel® Centrino™ mobile technology. The Intel Pentium M processor is available at speeds of up to 1.70 GHz. Built to go the extra mile, it's advanced power distribution intelligence prioritizes power needs and increases battery life by shutting down any components which are not being used. It was designed specifically for the thinnest and lightest notebooks in the mobile world. Virker som prosessoren i den bærbare du har "kjøpt"/vunnet budrunden på er enten en P4m eller en Celeron... Helt ærlig talt virker det som om selger ikke har peiling... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)- Godt nytt år! Lenke til kommentar
yuh Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Vær så snill noen si, at jeg har mulighet til å trekke meg fra auksjonen pga feilopplysninger om varen? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vær så snill noen si, at jeg har mulighet til å trekke meg fra auksjonen pga feilopplysninger om varen? Du får lese betingelsene til QXL , - men som jeg sa før, det er ikke sikkert du har gjort noe kjempedårlig kjøp, - i beste fall har du kjøpt en P4m 2.4 (ingen centrino nei) med masse ekstrautsyr (bla.a. en ekstern harddisk) og til fullpris og fått med endel ekstrautstyr fordi den er brukt 3 mnd. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vær så snill noen si, at jeg har mulighet til å trekke meg fra auksjonen pga feilopplysninger om varen? Her er forresten link til PC'en du har kjøpt (jeg antar da at det ikke er Celeron modellen, isåfall er det et VEDLIG dårlig kjøp!) http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...710&l=&lantall= "Din" er nok lik bortsett fra CPU ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vær så snill noen si, at jeg har mulighet til å trekke meg fra auksjonen pga feilopplysninger om varen? Det er klart du kan trekke deg om varen ikke tilsvarer opplysningene du ble gitt når du kjøpte den. Det burde alle her vite. Lenke til kommentar
yuh Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 OK, da har jeg sendt mail til både selger og QXL, og håper vi kan legge kjøpet dødt. Dere skal iallefall ha hjertlig tusen takk for informasjonen! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 trekk deg... han sier det er Intel® Centrino? Mobile Technology og 2.4 Ghz prossessor. grunn nok. Fujitsu siemens c1020 er celeron 2,4... ikke noe bra valg, og priset høyt http://se.kelkoo.com/b/a/ss_fujitsu-simens...book_c1020.html er så mange uklarheter her til en så høy sum, så bare styr unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå