AfterGlow Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Neste State of Play-episode skal by på masse gameplay. Sony skal vise frem en halvtime av The Last of Us Part II på onsdag Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Alltid like gøy å se alle folkene som klager kun for å klage. Såvidt jeg har fått med meg har ingen av dere spilt gjennom spillet? Det som har lekket sier såpass lite om spillet at det er umulig å si hvordan det blir. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Mulig de lukker det, ja. Hvis ikke vil jeg anbefale å bruke YouTube-appen på en smart-TV, siden kommentarer ikke på noe punkt dukker opp der. I hvert fall gjør de ikke det på min. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Øh... De lakk hele historien og mer til Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 bubba477 skrev (55 minutter siden): Øh... De lakk hele historien og mer til Nei. Det som har lekket er en liten del av historien. Kanskje 5%. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 AtterEnBruker skrev (32 minutter siden): Og selv om det er lett å bli gira i sånne diskusjoner, pass på å ikke røpe noe av handlingen, please! Om noen røper noe så går jeg vanligvis tilbake til min tidligste kommentar og redigerer den med en kraftig spoiler advarsel. Det hjelper nok ikke stort, men man kan jo håpe det redder en person fra å lese noe de ikke har lyst til. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 21 hours ago, Iki said: Noe vi altså ikke vet noe om, takket være den lille lekkasjen... Hva mener du? Det er helte sentrale elementer til historien som er blitt lekket. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Allostasis skrev (20 minutter siden): Hva mener du? Det er helte sentrale elementer til historien som er blitt lekket. Nei. Det som har lekket beskriver en liten del av historien, ikke hvorfor noe skjer, hvordan spillet foregår, eller noe slikt. Folk har bare laget sine egne teorier rundt det som lekket. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Og uansett hvor lite spoiler viser i henhold til story, om det er 1% eller mer, that wich has been seen, cannot be unseen. Bra for dere som venter i spenning, og håper dere får en fantastisk opplevelse, men i mine øyne endte the last of us med 1ern, nr 2 er bare en dårlig fanfic! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Der forsvant 19 innlegg. Woke/SJW/generell politikk osv. har vi faktisk et mer egnet sted for å diskutere. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå