Gå til innhold

Melding om full Dropbox-konto


Anbefalte innlegg

På jobb deltar jeg ofte i prosjekter som involverer eksterne firma. Det benyttes Dropbox hvor alskens dokumenter legges ut, og alle involverte får medlemstilgang til å laste ned/opp dokumenter. Dette fungerer greit, men jeg fikk nylig beskjed om at min lagringskvote er overskredet (2 GB). Jeg er usikker på hva dette skyldes. Jeg syncer ikke et eneste dokument lokalt, så det handler åpenbart bare om det som ligger på nett - men jeg gikk i den tro at dette var et område som tilhørte den som etablerte området, og hvis jeg sletter noe der så sletter jeg det for alle. Har jeg misforstått noe...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...